Maite Perroni: Svijet vidim kao široki spektar mogućnosti


Povodom proslave svoga 30. rođendana i ulaska u 4. desetljeće života, jedna od, možemo reći i svjetski poznatijih glumica, Meksikanka Maite Perroni je izjavila:
"Strava! Osjećam se vrlo učinkovitom i kompletnom. Veoma sam radosna što sam okružena ljudima koje volim. U ovom trenutku, svijet vidim kao široki spektar divnih mogućnosti. Jesam li zaljubljena? Sretna sam. Ljubav nije nešto što me brine, a isto vrijedi i za brak. Za mene je važno biti dosljedan u životu. Voljela bih da jednog dana savijem svoje obiteljsko gnijezdo, ali sada se želim usredotočiti na sebe i svoju karijeru. Ne znam što će se dogoditi sutra. Živim za danas, jer ja sam žena trenutka...!"

Glumica je nedavno raskinula vezu s meksičkim pjevačem i glumcem Manom de la Parrom, i tako "slomila" srca tisućama ljudi koji su ih smatrali jednim od najskladnijih parova Meksika.

Nema komentara

Pokreće Blogger.