Rene Strickler o svojoj ulozi u "Corazon Indomable"

Nakon njegova pojavljivanja prošle godine u telenoveli Amor Bravio, meksička publika ponovno ima priliku uživati u glumi ovoga sjajnog čovjeka. Njegova posljednja telenovela Corazon Indomable, od producentice Nathalie Lartilleux pobire sve uspjehe. Za svoj termin ima jako dobru gledanost. Rene glumi brata glavnog protagonista, kojeg je utjelovio Daniel Arenas. 
"Nisam mislio da ću tako brzo dobiti posao" - izjavio je ovaj argentinski glumac.
"Nathalie me nazvala, dok sam bio na odmoru, kada sam išao posjetiti majku u Argentinu, i rekla mi: Ti si taj, ti moraš to odglumiti!. I počeli smo razgovarati: kada, što i gdje. Kad sam pročitao opis svoga lika, sve mi se svidjelo! Pogotovo, raditi s Elizabeth Alvarez, Cesarom Evorom, Anom Patriciom Rojo i velikim kolegama, nisam to mogao ni pod koju cijenu odbiti. Nikad nisam radio s Danielom Arenasom i Anom Brendom Contreras, a bilo bi mi vrlo drago, pravo zadovoljstvo! Oni su pravi prijatelji, a osim toga nakon telenovele Amor Bravio mislio sam da jedno duže vrijeme neću dobiti posao, ali hvala Bogu, prilika se ukazala vrlo brzo..."
Rene posuđuje život Miguelu Narvaezu, čovjeku koji je pao pod manipulacije svoje zle supruge Lucie, koju glumi Elizabeth Narvaez.
"Miguel je dvolična osoba - on se nalazi između dobra i zla. Zaslijepljen ljubavlju prema svojoj supruzi, on joj pomaže u svim zlodjelima, iako toga nije niti svjestan..."
Corazon Indomable završava u listopadu, tako da Rene planira božićne i novogodišnje praznike provesti sa suprugom i djecom, ali ističe da se ne treba niti ljutiti ako budeš zauzet tih dana, jer posao je uvijek dobro imati. Manje je važno da li će se datumi poklopiti onako kako biste vi to željeli. Pričao je o magiji kakvu je doživio samo u Meksiku, uostalom, tu su mu se rodila i dva sina.
Također je dodao da je vrlo ponosan jer je novi papa, Franjo I. isto Argentinac, kao i on, te ono što mu se posebno sviđa - navijaju za isti nogometni klub.

Nema komentara

Pokreće Blogger.