Životna ispovijest Eduarda Yaneza

Poznati meksički glumac Eduardo Yanez priznao je medijima da je tijekom pet godina bio rob alkoholizma. 
Pričao je o svojim najtežim godinama života. 52-godišnjak, koji je dao život Jose Angelu Arriagi u telenoveli Amores Verdaderos priznao je jednom američkom časopisu kakav je pakao proživljavao tijekom svoga boravka u Sjedinjenim Američkim Državama.
Kaže da je tamo naučio što znači biti sam, bez novca i u kandžama alkoholizma.
Imao je razdoblje u životu kada nije mogao živjeti bez alkohola, da je čak u vodu za piće usipao losion!
"Odao sam se alkoholu tijekom nekih 5 godina. Pio sam sve dok u čaši ne bi ostala i posljednja kap... Kad sam počeo konzumirati vodu s losionom, shvatio sam koliko sam loše..." - priznaje Yanez, dodavajući da bi već od ranih jutarnjih sati počeo piti.

"... Prvo bih započeo s pivom, pa zatim s tekilom, pa viskijem...i svime što bi mi bilo nadohvat..." - priznaje Yanez, svjestan uloge kakvu je odigrala Lucia Mendez u njegovome životu. Zahvaljujući njoj, on se konačno ostavio alkohola.
"Ona je bila moj anđeo čuvar, cijelo vrijeme pokušavala me zabaviti i zaposliti svime i svačime, samo da ne bih mislio na alkohol!" - na kraju je rekao Eduardo.
Yanez s Monicom Sanchez, koja mu je glumila suprugu u Amores Verdaderos

Nema komentara

Pokreće Blogger.