"La Gata" uskoro u Hrvatskoj!


Nova TV nastavlja s otkupljivanjem novih, premijernih tv-formata koje je namijenila za svoju Doma TV. Nakon otkupljivanja novih(sezona) američkih serija, upravo danas započela je, malo nečeg i za nas ljubitelje Meksika, nova telenovela "Lo que la vida me robó", prevedena kao "Vrtlog života". Osim te, i još par drugih, otkupljena je i "La Gata", još uvijek u Meksiku aktualna telenovela. 

Radi se o drugoj najuspješnijoj telenoveli iz poslijepodnevnog termina televisinog Canal de las Estrellas, dok prvu već gledamo na Domi pod nazivom "Divlja u srcu". Protagonizira ju nama poznat dvojac. Naslovnu ulogu i "teret" radnje snosi Maite Perroni. Njezinog partnera glumi Kolumbijac Daniel Arenas('Octavio' iz "Divlja u srcu"). Producira ju Nathalie Lartilleux, inače poznata po svojim osebujnim projektima, tipa "Oprezno s anđelom", "More ljubavi" ili upravo, opet - "Divlja u srcu".

Telenovela u Meksiku završava ovu nedjelju, 19. listopada. Imat će "svega" 122 epizode, pravo osvježenje, uz "Boju strasti", u moru maratonski dugih telenovela u posljednje vrijeme. Radi se o najprodavanijoj televisinoj telenoveli ove godine. Na Domi TV telenovela bi mogla početi kroz neka dva mjeseca, kao zamjena "Divljoj u srcu", u terminu od 18:15 h. No, valja vidjeti kako će hrvatska publika prihvatiti danas započetu "Vrtlog života", kao i hoće li ostati vjerni i četvrtom prikazivanju u posljednjih 5 godina, telenovele "Oprezno s anđelom", pa sukladno s (ne)uspjehom istih, "La Gata" bi mogla svijetlo dana, putem Dome TV, ugledati možda još i ranije...

4 komentara:

  1. Pardon, no hoćeš li možda objavljivati komentare za finale? Na forum.hru sam pročitala da je finale bilo grozno, no kako nisam gledala, znatiželjna sam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam gledala finale, i radije bih da nisam. Iskreno smatram da mi je to najgore finale koje sam vidjela u životu... Evo ti samo jedan primjer: jedna od negativki u SVOM STANU razmišlja kako će nauditi protagonistici, i ODMAH(bez ikakve druge scene između), ta ista negativka u ludnici, u luđačkoj košulji... o.O A da ne spominjem koliko su malo prostora dobili protagonisti u zadnjoj epizodi...

      Sve u svemu, SVAKI negativan komentar je i više nego zaslužen!

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. A pardon, malo sam zauzeta ovih dana, ali ne brinite, evo već sada počinjem. :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.