Dvije televisine telenovele započele snimanja


Gotovo istodobno, dvije televisine telenovele započela su snimanja. Jedna je projekt producentice Lucero Suárez, imena "La Vecina", a za drugu je zadužen vrlo poznati producent Salvador Mejia, a njegov projekt zove se "Lo Imperdonable".

"La Vecina" kreće 25. svibnja. Vijest je to koju je potvrdila njezina protagonistica, Esmeralda Pimentel. Telenovela će ići u terminu od 18:15 h, u kojem je trenutno, ovaj tjedan započeta, "Que te perdone Dios", koja će se premjestiti sat vremena kasnije(s tim da će dva tjedna ići po dvije epizode, kroz obadva termina, o čemu smo već pisali) po završetku "La Sombra del Pasado". Partnera lijepoj Pimentel igra Juan Diego Covarrubias, a radi se o obradi kolumbijske telenovele iz 2003. godine, "La Costeña y el Cachaco". Negativce igraju Natalia Guerrero i Javier Jattin. U međuvremenu, od projekta je odustala Marisol del Olmo. 'Antonio Andrade'(J. D. Covarrubias) i 'Sara'(E. Pimentel) 25. svibnja u 18:15 h stižu na meksičke male ekrane putem Canal de las Estrellas.


_________________________________________________________________________________

Iako praktički isti dan započinju snimanja, "Lo Imperdonable" će ipak dosta ranije na male ekrane, i to otprilike mjesec dana prije "La Vecina", a radi se, kako već znate, o novoj glavnoj telenoveli. Unatoč ponajvećim neuspjesima posljednjih godina u najgledanijem terminu, producent Mejia i dalje dobiva prilike za nove projekte, a sudbine posljednja tri projekta već i pticama na grani su poznate. "Lo Imperdonable" je obrada "Laži" iz 1998. godine, a u ovoj novoj, već trećoj verziji u posljednjih osam godina, protagoniste igraju Ana Brenda Contreras i Iván Sánchez. Glumačkoj ekipi prije par dana pridružio se još jedan negativac, Osvaldo de León, te bi on, navodno, trebao biti jedna od najvećih prepreka glavnom paru, što će reći da se De León po drugi put bori za ljubav Ane Brende("Zauvijek zaljubljeni", 2008. godina). Producent Mejia je u međuvremenu odustao od želje da Yuri bude izvođačica naslovne glazbene teme, te mu je nova želja da izvođači skladbe budu Thalia i Ricky Martin!



A photo posted by Ana Brenda Contreras (@anabreco) on

"Lo Imperdonable" će zamijeniti neuspješnu "Hasta el fin del mundo", kojoj ni izlazak Pedra Fernándeza i uvođenje Davida Zepede nije pomoglo. Datum premijere nije sasvim točno utvrđen još uvijek, no najvjerojatnije će to biti ili 20. ili 27. travnja, kada će "Lo Imperdonable" ugledati svjetlo dana putem meksičkih malih ekrana.

Broj komentara: 36:

  1. Biti će jako zanimljivo vidjeti Ivana Sancheza u pozitivnoj ulozi,nakon odlično,ma što odlično,nakon fenomenalno odglumljene uloge ludog i histeričnog Hernana u izvrsnoj (mojoj omiljenoj) telenoveli La tempestad mog omiljenog producenta Salvadora Mejie.

    OdgovoriIzbriši
  2. Biti će mi jako zanimljivo vidjeti Ivana Sancheza u pozitivnoj ulozi nakon fenomenalno odglumljene uloge ludog i histeričnog Hernana u telenoveli La tempestad.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja se također slazem, biti će vrlo zanimljivo vidjeti Ivana u pozitivnoj ulozi nakon fenomenalno odrađene uloge zlobnog Hernana... Salvador Mejia je i moj omiljeni producent, a La Tempestad je moja omiljena telenovela.... a posebno mi je drago što se vraća Ana... <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je da ipak nisam jedina koju je telenovela La tempestad oduševila,jednostavno obožavam tu telenovelu,a odmah me od 1.epizode osvojila i prekrasna Ximena Navarrete,postala sam njezina velika obožavateljica i iako je i glavna junakinja Marina super,ipak mi je malo draža njezina sestra blizanka Magdalena,a Ximena je oba dvije uloge odglumila bez zamjerke.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa naravno!A kako to da ti se više Magdalena sviđa?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je Magdalena bolja , uvjerljivija, karakternija.... ;)

      Izbriši
    2. Magdalena-jači karakter,ljepša šminka,frizura (Ximeni prekrasno stoji,ravna,ispeglana kosa) i sviđa mi se to što svakome u lice kaže što ga ide i što zaslužuje bez previše okolišanja (pogledaj na youtube-u,ima dvije svađe postavljene,Magdalena i Esthercita,kako je samo Magdalena rekla Estherciti u facu kakva je osoba,a to se Marina tijekom cijele serije nije usudila,ali je zato u te dvije svađe Magdalena sve nadoknadila i naplatila joj za sve što je ova otpočetka serije radila Marini i Damianu kako bi ih rastavila i još,šećer na kraju tih svađa,opalila joj je dvije poštene i zaslužene šamarčine (Magdalena Estherciti).Ximena Navarrete je upravo ulogom Magdalene dokazala da zna glumiti i da ima glumačkog talenta jer je Magdalena zahijevniji lik od Marine što je i sama Ximena izjavila u jednom intervjuu (da je lik Magdalene zahtijevao puno veću pripremu jer je buntovna,ne razmišlja puno prije nego što nešto napravi ili kaže,a Marina je dosta rezervirana)

      Izbriši
  6. Baš super,#Nika.A donekle je istina!A gdje je bio taj intervju?

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se za Ximenu odlično je odglumila dvije uloge i bila je super par s Willom <3 a rasturila je Magdalenu i dovela u red Marinu kad je radila gluposti a što mi se najviše svidjelo da nije kao u svim telenovelama trčala za sestrinim dečkom tu je veliki plus za Mejiu ali neke stvari mi se nisu svidjele u La Tempestad ništa čudno kad je Mejia u pitanju.Priznajem da me u nekim scenama lijepo iznenadio ali to mu nije pomoglo i dalje ga ne lajkam kao producenta

    OdgovoriIzbriši
  8. Što se tiče La Vecine lajkam par Esmeralda preslatka a ni JD nije loš.Vidim tu je i Sergio iz ECDL i Morales ili Kući iz Vendavalke
    samo mi Lucero kao ni Mejia ne ulijevaju povjerenje kao producenti.Šteta što se moja najproducentica Carla Estrada ne vraća bilo bi krajnje vrijeme ali eto nema utjecajnih veza kao Mejia grrrrrr....

    OdgovoriIzbriši
  9. A ne sjećam se više,čini mi se na jednoj stranici o Ximeni Navarrete.

    OdgovoriIzbriši
  10. Diana Lako za sta si napisala ono u redu za mene... sad sam tek vidio pa mi nije jasno..... ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. #dada,za ove prve stvari u vezi serije #La_tempestad se slažem.Ali ne razumijem zašto ne voliš Salvadora Mejiu?

    OdgovoriIzbriši
  12. #dada,slažem se za stvari vezane uz seriju #La_vecina.Ali,zašto ne voliš Lucero Suarez?

    OdgovoriIzbriši
  13. Dakle,muško si.Ono što si rekao za Magdalenu.

    OdgovoriIzbriši
  14. La tempestad je ja mislim jedna od rijetkih,ako ne i jedina telenovela u kojoj su oba dvije sestre blizanke (Marina i Magdalena) bile dobre,jer obično kad je riječ o sestrama blizankama,jedna bude dobra,a druga zločesta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. la intrusa su obje bile dobre i sortilegio

      Izbriši
  15. Tako je.Ali zar nije druga blizanka Sandra u Sortileggio bila zločesta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije. Sandra je bila drogerašica, i to joj je bio jedini "grijeh".

      Izbriši
    2. Gledala sam Sortilegio i Sandra mi je ddjelovala kao negativka i najzanimljivije od svega je to što su Maria Jose i Sandra bile jedine sestre blizanke koje sam vidjela u telenovelama,a da nisu imale niti jednu scenu u kojoj se zajedno pojavljuju.Jer kada se Sandra pojavila Maria Jose je živjela kod Alejandra,a kada su Mariju Jose oteli i uvjerili da je Sandra,njezina sestra blizanka,prava Sandra je bila u bolnici u komi gdje je i umrla na kraju.

      Izbriši
    3. Jednako kao što je Magdalena bila alkoholicarka samo sto se ova izvukla, a ona nije.

      Izbriši
  16. #Nika,ženska je odustala od telenovela za Televisu,eto što je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto je odustala?Pa ona je bila jedna od najboljih i najuspješnijih producentica na Televisi!

      Izbriši
  17. Što kažete na pobjedu serije #Yo_no_creo_en_los_hombres na nagradama #Premios_Tv_y_novelas u kategorijama za Favorite publike i režiju u glavnoj kategoriji?

    OdgovoriIzbriši
  18. Pa valjda jer joj je taj posao za tu kuću dosadio!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.