Sudjelujte u dodjeli nagrada "TV y Novelas"!


Da, dobro vidite. Jednako kao i prošle, tako Vas i ove godine obavještavamo da možete dati svoj doprinos svečanoj dodjeli nagrada poznatog meksičkog časopisa "TV y Novelas". Kategorije u kojima Vi možete glasovati su one koje spadaju pod "Favorite publike". Te će se nagrade dodjeljivati dan prije glavne dodjele, odnosno, u subotu, 7. ožujka. Dotad možete glasovati u linkovima koje ćemo Vam ostaviti u narednom tekstu, a Vi klikovima na nazive kategorija, odlazite na službenu stranicu na kojoj možete glasovati za svoje favorite.

Sebastian Rulli & Angelique Boyer(Lo que la vida me robó)
Adriana Louvier & Gabriel Soto(Yo no creo en los hombres)
Esmeralda Pimentel & Erick Elias(El color de la pasión)
Luis Roberto Guzmán & Angelique Boyer(Lo que la vida me robó)
Silvia Navarro & Jorge Salinas(Mi corazón es tuyo)

Daniela Castro, Angelique Boyer(Lo que la vida me robó)
Mayrin Villanueva, Silvia Navarro(Mi corazón es tuyo)
Eugenia Cauduro, Claudia Ramírez(El color de la pasión)
Azela Robinson, Fabiola Guajardo(Yo no creo en los hombres)
Ximena Romo, Claudia Ramírez(El color de la pasión)

Sebastian Rulli(Lo que la vida me robó)
Jorge Salinas(Mi corazón es tuyo)
Erick Elías(El color de la pasión)
Gabriel Soto(Yo no creo en los hombres)
Pablo Lyle(Por siempre mi amór)

Angelique Boyer(Lo que la vida me robó)
Michelle Renaud(El color de la pasión)
Esmeralda Pimentel(El color de la pasión)
Zuria Vega(Que pobres tan ricos)
Silvia Navarro(Mi corazón es tuyo)

Lo que la vida me robó
El color de la pasión
Yo no creo en los hombres
Que pobres tan ricos

Silvia Navarro & Jorge Salinas(Mi corazón es tuyo)
Angelique Boyer & Sebastian Rulli(Lo que la vida me robó)
Adriana Louvier & Gabriel Soto(Yo no creo en los hombres)
Esmeralda Pimentel & Erick Elías(El color de la pasión)
Thelma Madrigal & Pablo Lyle(Por siempre mi amór)

Esmeralda Pimentel(El color de la pasión)
Paulina Goto(Mi corazón es tuyo)
Michelle Renaud(El color de la pasión)
Pablo Lyle(Por siempre mi amór)
Erick Elías(El color de la pasión)

Daniela Castro(Lo que la vida me robó)
Azela Robinson(Yo no creo en los hombres)
Claudia Ramírez(El color de la pasión)
Mayrin Villanueva(Mi corazón es tuyo)
Rosa María Bianchi(Yo no creo en los hombres)

Flavio Medina(Yo no creo en los hombres)
Sergio Sendel(Lo que la vida me robó)
Alberto Estrella(Lo que la vida me robó)
Alexis Ayala(Lo que la vida me robó)

Tako je u "Favoritima publike", telenovela "El color de la pasión" skupila ukupno 12 nominacija, te ako joj dodamo broj nominacija za glavne nagrade, dobit ćemo zbroj od ukupno čak 22 nominacije! Jednak zbroj nominacija ima i "Lo que la vida me robó"(22), a treća je "Yo no creo en los hombres"(21).
"Boja strasti", uz "Vrtlog života", apsolutni je pobjednik po broju osvojenih nominacija ovogodišnjih "TV y Novelas".

Broj komentara: 13:

  1. Ali,među nominiranima u Favoriti publike nema serija #La_sombra_del_pasado, #La_gata i #Hasta_el_fin_del_mundo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedini uvjet da bi jedna telenovela bila nominirana za nagrade jest da završi do same dodjele, što nije slučaj s LSDP i HEFDM(one će se dogodine natjecati), a za Gatu... Hmmm. Možda su je ipak trebali u nekim kategorijama nominirati jer se ipak radi o 2. nauspješnijoj telenoveli popodnevnog termina, ali eto nisu.

      Izbriši
  2. boja strasti najbolja.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aha.A kako to znaš,#Anonimno?A među nominiranima za Favorite publike nije ni #La_Malquerida.

    OdgovoriIzbriši
  4. meni osobno je Boja strasti najbolja... ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Cesar Evora mejor primer actor siempre

    OdgovoriIzbriši
  6. Odakle on sad i odakle ta kategorija sad?

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je najbolja lo que la vida me robo

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.