Potvrđeni protagonisti "Amores de Barrio"


Iako se već par mjeseci šuška da su protagonisti nove televisine popodnevne telenovele, "Amores de Barrio", Renata Notni i Mane de la Parra, ipak tek ovo jutro tu je vijest potvrdio i sam producent Roberto Hernández i to na konferenciji za medije. Nema nikakvih izmjena niti iznenađenja u odnosu na sve ono što se već odavno priča. Tako su potvđeni i Alejandra García i Pedro Moreno kao drugi protagonistički par telenovele. 



Potvrđena su i sudjelovanja Marisol del Olmo, Jessice Coch, Manuela Landete i Lisarda, i to sve od reda, kao antagonista ove priče. 

Jessica Coch već je predstavila svoju novi look za telenovelu
U projekt ulaze Montserrat Marañon i Fernanda Arozqueta. Obje poznajemo kao 'Brigidu' iz HRT-ove "Boje strasti" - prvu kao onu stalnu, dok je druga igrala taj lik u prvoj etapi radnje. Direktor scene, odnosno režiser, bit će Francisco Franco, koji je isto tako režirao "Boju strasti".


Telenovela je također i, gotovo neprimjetno, promijenila naziv, tako da više nije "Amores de Barrio" nego "Amor de Barrio". Premijera je zakazana za 8. lipanj u popodnevnom terminu, u kojem će, dan prije, završiti "Muchacha italiana viene a casarse".






1 komentar:

  1. Predobra glumačka postava,predobar producent,direktor scene predobar,naziv serije predobar,termin predobar,promo slike predobre.Protagonistica mi je preslatka, protagonist mi je preseksi,druga protagonistica mi je presimpatična,a drugi protagonist mi je preseksi.#Jessica_Coch izgleda kao prava stroga poslovna službena žena,koja radi u nekoj firmi,i tako mi izgleda baš presuper!Montserrat mi izgleda presmiješno,a Fernanda mi izgleda presjetno. Imam dosta optimistična očekivanja za ovu seriju.Ipak su ovo Renati i Maneu prve protagonističke uloge,a to nije mala stvar!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.