Loš početak za "Lo Imperdonable"


Telenovela "Lo Imperdonable" u ponedjeljak je imala svoju svjetsku premijeru na meksičkom Canal de las Estrellas. Prvu epizodu mješavine "La Mentira", "Tzin Tzun Tzan" te "Lo Imperdonable"(iz 1975. godine), gledalo je bijednih 21.4% gledatelja, a iznimno loš znak jest činjenica da je u picos-ima(gledanost svakih 15 minuta), od preko početnih 22%, kontinuirano opadala, te se na kraju zaustavila na tek nešto više od 20%.

21:15 h - 22.4%
21:30 h - 21.7%
21:45 h - 21.4%
22:00 h - 20.4%

Dan poslije, odnosno, u svojoj drugoj epizodi, telenovela "Lo Imperdonable", imala je još manju gledanost, koja je iznosila tek 18%, pa ju je i komična "Amores con trampa", s 19.6% gledanosti ostavila iza sebe. No, valja napomenuti da je u to vrijeme bio nogomet na drugoj tv-postaji, pa je razumljivo da se ipak jedan dio gledatelja odlučio za sport. Stoga bismo mogli reći je večeras prava proba za producenta Mejiju. Ipak ne smijemo zaboraviti ni slučaj telenovele "Lo que la vida me robó", koja je nakon iznimno lošeg početka, uspjela zaintrigirati meksičku publiku i učiniti je vjernom do samog finala. Vrijeme će pokazati hoće li i producentu Mejiji, koji je zaslužan za čak posljednja tri od četiri promašaja od 2009. pa naovamo u glavnom televisinom terminu, poći za rukom postići isto.

Broj komentara: 14:

  1. Zašto bi bio loš početak i bila bijedna gledanost ako serija ima nekih od 18,00 do 23,00 % gledanosti?Pa dajte,ljudi,skulirajte se!Dajte seriji predah i priliku!A #Salvador_Mejia ne treba ni opravdanje ni dopuštenje za išta jer svaka serija mu je izdržala i prošla s određenom i bilo kakvom gledanošću!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Loše je počela,a kako sam pročitala na jednoj stranici,loša gledanost se nastavlja jer je ne znam točno koja epizoda imala gledanost samo 16 %

      Izbriši
  2. Tocno tako Diana.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pročitala sam na nekim stranicama da bi Lo imperdonable trebala imati čak 240 epizoda,ali ako joj je loše krenulo i ako se loša gledanost nastavi,onda će prije biti 120 epizoda.Meni se serija jako sviđa i moram priznati da su me Ivan Sanchez i Claudia Ramirez jako ugodno iznenadili sa svojim pozitivnim ulogama,sviđaju mi se njih dvoje i kao pozitivci i kao negativci,super im stoje i jedne i druge uloge.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 240 polusatnih epizoda = 120 epizoda od sat vremena.

      Izbriši
  4. Pa baš super ako će toliko epizoda biti bez obzira na gledanost,ali Nika,po Bogu dragomu,daj seriji priliku,ne znači ako je malo lošije započela da će odmah cijela biti takva, odnosno propala!Vjerujem ti dosta za seriju i te glumce.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa gledam seriju i jako mi se sviđa što sam napisala,zašto si pomislila da joj ne dajem priliku i da mi se ne sviđa?Ali čak ni glavna glumica,Ana Brenda,nije zadovoljna,rekla je da želi da se radnja ubrza i da bi više voljela da joj je Jencarlos Canela partner,a ne Ivan Sanchez,ali njih dvoje (Ana i Ivan) imaju super kemiju i nadam se da ga neće zamijeniti drugim glumcem u nekom trenutku samo zbog njezinog nezadovoljstva,a i jako mi se sviđa što je Grettel Valdez svoju ulogu posvetila prerano preminuloj glumici,Karli Alvarez,koja je u telenoveli La mentira po čijem scenariju je ova serija snimana,glumila lik Virginije,stvarno lijepa gesta.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa vjerujem ti!Pomislila sam zbog tvog tvog komentara od 26. travnja u 11:22.Zašto vjeruješ tim lažnim izjavama?Ti bi vjerovala ama baš svemu što bi pročitala,znam da imaju.I zašto misliš da bi glavnog glumca zamijenili zbog njenog lažnog nezadovoljstva?A njega zapravo i nema!Da,i meni se doista sviđa a to za scenarij znam.

    OdgovoriIzbriši
  7. Da,loše je počela,ali i dalje to ništa ne znači,a to što si pročitala na toj stranici je već totaln pretjerivanje i to se stručno zove vračanje a to što je tko zna koja početna epizoda imala oko 16 % gledanosti nije najapsolutnije ama baš ništa.Nećemo se igrati babe vračare nego davanja prilika.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma meni gledanost uopće nije važna,da neka telenovela ima i 0 % gledanosti,meni ako se sviđa,ja ću je gledati,a Lo imperdonable mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako je,mislim da ti postoci gledanosti uopće ne bi trebali biti važni (ali producentima očito jesu) ako ti se telenovela sviđa gledaš,ako ne,ne gledaš,ja bar tako radim,ako mi se sviđa gledam,ako ne,ne gledam,bez obzira na to kakav je postotak gledanosti imala

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.