Lucero se vraća telenovelama


Meksička pjevačica i glumica, donedavno jedno od najpoznatijih i najcjenjenijih imena meksičke Televise, vraća se telenovelama. Otkako je prešla na američki Telemundo, za Lucero, stvari nisu dobro krenule. Bila je voditeljica najneuspješnijeg showa u povijesti spomenutog Telemunda, "Yo soy el artista", koji se s gledanošću borio od samog početka prikazivanja, a povijesno nisku gledanost dotakli su zabilježevši nevjerojatnih 0.1%! Unatoč početku kao iz noćne more, američka tvrtka želi nastaviti surađivati s Lucero, pa je tako na vratima nova telenovela. 

No, prema sve glasnijim šuškanjima, Lucero natrag želi - Televisa! Naime, nakon što čelnici Televise nisu producentu Castru dopustili da Lucero bude dio glumačke postave telenovele "La Malquerida" zbog bojazni od reakcija publike nakon skandala sa slikama iz lova, koje je objavio TV Notas, svoju priliku je dočekao Telemundo, koji joj je ponudio čak 23 milijuna pesosa za samo jednu sezonu spomenutog glazbenog showa, koji je, nažalost, propao. I sam producent Juan Osorio svojedobno je izjavio da je želio Lucero u glavnoj ulozi telenovele "Mi corazón es tuyo", na mjestu koje je kasnije zauzela Silvia Navarro. No, Osorio zato tvrdi da će učiniti sve da Lucero bude protagonistica njegove buduće telenovele.

Inače, Lucero nastupa na sutrašnjem Latin Billboardu, a na sceni će joj se pridružiti legendarna Ana Gabriel.


Fotografija s proba uoči sutrašnjeg spektakla

... a mediji špekuliraju da će izvesti pjesmu "Quién como tú".

Broj komentara: 8:

  1. meni je ona dobra,ali vise preferiram Televisu nego Telemundo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ništa dobra, ona je sjajna! :) I ja je više želim na Televisi(jer njihove telenovele i više volim), ali barem na Telemundu postoji šansa za jednu novu Barbaru Greco(pa makar i u nekoj narko, to je sada in).

      Izbriši
    2. Daaa,joj kad je se sjetim..Jedva sam cekala nove epizode te serije najjaca je bila,vrhunski je to odradila.A sto se tice svega ipak ja volim televisu,ne volim one narko ali boze moj 'ko voli nek' izvoli..mada bi radi nje i takve serije gledala :))

      Izbriši
    3. Hehe ovo k'o da sam ja pisala :))

      Izbriši
    4. drago mi je to dijelimo isto misljenje hehheee :))

      Izbriši
  2. Joj,kad se sjetim,Barbara Greco u MEPS mi je jedna od najdražih i najboljih negativki koje sam vidjela u telenovela,Lucero me jednostavno odušveila i ostavila bez daha jer je perfektno (bez greške) odglumila glavnu negativku u MEPS.Znam da je glumila negativku i u Lazos de amor,ali ja sam ju prvi put vidjela kao negativku vidjela u MEPS-u kao Barbaru i stvarno je odglumila tu ulogu genijalno

    OdgovoriIzbriši
  3. Lucero je GENIJALNA.. Davrsena u svakom smislu... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja bi radije da je na Televisi vise volim njihove telenovele nego narko telenovele na Telemundu i slazem se da je bila odlicna kao Barbara Greco

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.