Maite Perroni protagonistica "Antes muerta que Lichita"



"Svi su je, na njenom radnom mjestu ponižavali i ismijavali te pogrdno nazivali Lichita, Lichita, Lichita... Kad jednog dana, boom - stiže Alicia!"

Iako se već unazad par dana intezivno, na sve strane, potvrđivalo ime protagonistice buduće televisine komične telenovele "Antes muerta que Lichita", odlučili smo pričekati da to ime izađe iz usta same producentice Rosy Ocampo. I dočekali smo, njeno ime je Maite Perroni! Miljenica meksičke publike i jedno od najprepoznativljijih lica latino-telenovela, 32-godišnja Perroni vraća se pred kraj ljeta, iako je još krajem prošle godine izjavila da ne planira natrag k telenovelama prije 2016. godine. 


Ovim činom producentice Ocampo, bez Perroni je ostao producent Sada Madero, koji ju je htio u glavnoj ulozi njegove nove telenovele, "Simplemente María". Isto tako, producentici Ocampo konačno se ispunila želja da radi s dotičnom glumicom, ali i pjevačicom. U interviewu televisinoj emisiji "Hoy", producentica je izjavila da planira maksimalno iskoristiti sav Perronin potencijal, te će osim glumački, kako to već obično biva, sudjelovati i u onom, "glazbenom dijelu", pjevajući, najvjerojatnije, glavnu temu telenovele. Partner Maite Perroni u "Antes muerta que Lichita" bit će Arath de la Torre. Protagonističinu sestru igrat će Sheryln. U glumačku postavu ulaze Sylvia Pasquel i Manuel 'El Flaco' Ibanez.


Osim telenovele, do kraja godine Maite Perroni planira izbaciti i svoj drugi studijski album.

4 komentara:

  1. Maite Perroni i Arath de la Torre mi se nikako ne sviđaju kao par,mislim da će kemija među njima biti 0 %,ne idu mi njih dvoje nikako zajedno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikada se ne zna o hemiji...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,tko zna,možda Maite Perroni i Arath de la Torre bude imali dobru kemiju,isto tako mi se Maite Perroni i Pedro Fernandez u početku nisu sviđali kao par u Cachito de cielo,ali nakon nekoliko odgledanih epizoda,njih dvoje su mi se jako svidjeli kao par,pa možda i ovdje bude isto tako.

      Izbriši
  3. Naslov telenovele mi je jako glup i odbojan,izgleda mi kao da će serija biti bezveze,totalno negledljiva,jedan veliki fracaso kako bi oni rekli,potpuni promašaj,a što se glumaca tiče,Maite Perroni je super glumica i pjevačica,ali mi nikako ne odgovara kao glavna glumica u ovoj telenoveli,dok mi se glavni glumac,Arath de la Torre,jako antipatičan i odbojan i ne sviđaju mi se Maite i Arath kao glavni ljubavni par,ali to je samo moje mišljenje,tko zna,možda telenovela na kraju ispadne super i možda njih dvoje budu dobar par.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.