Dodijeljene nagrade "Premios Juventud"


Kao što je već uobičajeno, sredinom srpnja, američki Univision dodjeljuje nagrade za postignuća na području televizije i glazbe. Sinoćnju glamuroznu dodjelu obilježio je povratnički nastup Anahí, koja je predstavila svoju novu pjesmu, "Rumba", koju izvodi u suradnji s reperom Wisinom. Osim nje, nastupili su Maite Perroni, Ricky Martin, Gloria Trevi, Alejandro Sanz, Yandel, Fonseca, Fifth Harmony, Pitbull, Christian Daniel i dr. Prvu nagradu večeri, onu za omiljenog pjevača urbane glazbe, sasvim očekivano, odnosi Pitbull. No ono što nitko nije očekivao bio je pjevačev govor u kojem se dotakao aktualne afere s Donaldom Trumpom i izjavio: On ne smije biti predsjednik! Ostali dobitnici večeri:

CATEGORIA MÚSICA
La Combinación Perfecta: "Bailando" - Enrique Iglesias Ft. Gente de Zona & Descemer Bueno 
Lo Toco Todo: Quiero Ser Tu Dueño - Luis Coronel
Voz del Momento: Luis Coronel
La Más Pegajosa: "Bailando" - Enrique Iglesias Ft. Gente de Zona & Descemer Bueno 
Mi Video Favorito: "Bailando" - Enrique Iglesias Ft. Gente de Zona & Descemer Bueno 
Mi Letra Favorita: "Contigo" - Calibre 50
El Súper Tour: Sex And Love Tour - Enrique Iglesias Ft. Pitbull & J Balvin
Canción Corta-venas: "Perdón" - Camila
Mi Ringtone: "Bailando" - Enrique Iglesias Ft. Gente de Zona & Descemer Bueno 
Favorite Hit: "Shower " - Becky G
Favorite Hitmaker: Beyoncé
Revelación Juvenil: Remmy Valenzuela
Mi Artista Pop/Rock: Enrique Iglesias
Mi Artista Regional Mexicano: Luis Coronel
Mi Artista Tropical: Prince Royce
Mi Artista Urbano: Pitbull

CATEGORIA CINE
İQué Actorazo!: William Levy
Actriz Que Se Roba La Pantalla: Jennifer López
Película Más Padre: The Boy Next Door

CATEGORIA CULTURA POP 
Síganme Los Buenos: Luis Coronel
Mi DJ Favorito: El Bueno, La Mala y El Feo

CATEGORÍA NOVELAS
Mi Protagonista Favorito: Jorge Salinas (Mi Corazón Es Tuyo)
Mi Protagonista Favorita: Silvia Navarro (Mi Corazón Es Tuyo)
Mejor Tema Novelero: "Aunque estés con él" - Calibre 50

CATEGORIA DEPORTES
Deportista de Alto Voltaje: Javier "Chicharito" Hernández
La Nueva Promesa: Jesús "El Tecatito" Corona

Glavni domaćini večeri bili su Ninel Conde i William Levy. Organizatori su se pobrinuli i za odavanje počasti nedavno preminulom pjevaču i glumcu Joanu Sebastianu.

3 komentara:

  1. Mi Protagonista Favorita: Silvia Navarro (Mi Corazón Es Tuyo)-ovo posebno lajkam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ... barem joj je Univision(tj. fanovi) učinio pravdu. :)

      Izbriši
    2. bar netko pravedan :) -.-

      Izbriši

Pokreće Blogger.