HRT nastavlja s Globom; slijedi "Joia Rara"!


Kako prenosi Facebook stranica EMDT-a, nakon "Rame uz rame", HRT nastavlja suradnju s brazilskim proizvođačem telenovela - Globom. Tako će se 4. rujna na programu naći "Joia Rara"(špa. Preciosa Perla). Jednako kao i "Rame uz rame", "Joia Rara"(ili dragocjeni biser) dobitnica je nagrade Emmy International za najbolju telenovelu. Iako originalna verzija ima čak 173 epizode, za internacionalno tržište, Globo je reducirao broj epizoda, pa će hrvatska publika vidjeti verziju od ukupno 110 epizoda. Tako ćemo u podnevnom terminu na HRT-u imati dvije povijesne telenovele u nizu.


Brazilska telenovela "Joia rara" od septembra na HRT 1.Pogledajte trejler: http://dai.ly/x2m9ode
Posted by EMDT forum on 22. srpanj 2015

Broj komentara: 26:

  1. Jeeeeei! Veselim se još jednoj Globovoj iako ne bi bilo naodmet podsjetiti Ranku da Globo ima i modernih novela. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. a nezz da li mi se svidja ali fali mi televisa kako je krenulo nijedne meksicke nece biti..na novoj turske ovdje brazilske a na domi repriza -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to kad je na Domi repriza,prilično rano ujutro počinju (vidjela sam po programu da Salome počinje već prije 8 sati ujutro,počinje negdje oko 7:30-7:40,a ona dosadna indijska koja nikako da se završi ide popodne.

      Izbriši
    2. slažem se s tobom bolje da vrate meksičke serije popodne kako je bilo prije 15 : 30 do 19 sati a što se tiče male nevjeste ne gledam je pa me nije briga za nju ali bilo bih mi draže da ide koja turska serija umjesto male nevjeste da ide turska serija Karadayi čula sam da je serija jako dobra

      Izbriši
    3. Ja bih također da se vrate meksičke sapunice. Imaju sad ove nove sa Sebastianom Rullijem. muka mi je od turaka a i ovi brazilci nisu ništa bolji

      Izbriši
  3. ne volim brazilske ja koju meksičku seriju na hrt očekivala sam La vecina a ko znam planirala li doma tv uopće vratiti latino sapunice popodne za jesen ili početkom 2016 godine

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A tko zna,na jednoj stranici sam pročitala da imaju otkupljenu La gatu (Maite Perroni i Daniel Arenas) i samo su napisali da ide na Domi 2015,ali nisu napisali kad točno

      Izbriši
    2. La vecina je predobra.😃

      Izbriši
  4. Nadam se da nakon ove ide opet neka meksička iako ovo tek treba početi u 9.mjesecu,ali sva sreća i jedna i druga su dosta kratke (Rame uz rame 105,a već je prošlo 70-ak epizoda i Prekrasni biser ima 110 epizoda,srećom su skratili ju jer 173 epizode je previše za mene jer ne volim brazilske serije)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se s tobom i ja se nadam će ići meksička nakon ove brazilske serije

      Izbriši
  5. ne volim brazilske meni su one dosadne posebno povijesne serije jedno serija koja mi se svidjela koja je bila prije par godina na televiziji zvala se serija Amerika

    OdgovoriIzbriši
  6. To da,#Nika ali onu indijsku mi ne diraj!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja se nadam ali opet takva okrutnost prema brazilskim!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zašto,#Anonimno?I ja sam neku takvu očekivala.Ali što možeš!Da,baš,tko zna!Ali ja mislim da ide jesensko-zimska sezona skroz izpočetka od 9. mjeseca!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako to,#Anonimno?A da je #Amerika super serija,to se slažem!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako to,#Anonimno?A da je #Amerika super serija,to se slažem!

    OdgovoriIzbriši
  11. U neku ruku se slažem s tobom,#Anonimno, ali seriju #Mala_nevjesta i ostale indijske serije telenovele ne treba dirati baš kao ni meksičke,turske i ine!Slažem se i da bi na domu tv trebalo pokoju tursku tog žanra staviti,ali ja bih je stavila oko 20:00 h, primjerice.A koliko se ja sjećam,serija #Karadayi je neko vrijeme bila na novoj tv pa su je naglo ukinuli.

    OdgovoriIzbriši
  12. A možda neka meksička telenovela bude pak u nekom drugom terminu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Voljela bih dase ponovno pocnu prikazivati meksicke telenovele na hrt-u ili RTL.u, presretna bi bila kad bi serija Tierra de Reyes došla kod nas :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šališ se, jel? To je jedna od najgorih, ako ne i najgora telenovela u Telemundovoj povijesti.

      Izbriši
    2. Ilijana,slažem se s tobom.Evo, od 01.03. umjesto Dama pod velom ide Talijanska nevjesta na hrt-u 1,a od 29.02. ide Blizanke na domi tv umjesto ničega.I ja bih voljela da ta telenovela bude kod nas!

      Izbriši
    3. Anonimno,baš kao i ti,tako i Ilijana ima pravo na svoje mišljenje!Njoj je ta telenovela dobra,tebi pak nije.Kao što ja ne podnosim hrvatsku humorističnu seriju Zauvijek susjedi dok za razliku od mene moj brat tu seriju obožava.

      Izbriši

Pokreće Blogger.