Marlene Favela na castingu za "Pasión y Poder"


Televisa se, izgleda, konačno trznula. Dok pripremaju zamjenu za propalu "Lo Imperdonable", "Pasión y Poder", ne prepuštaju ništa slučaju. Osim što na čelu projekta stoji vrlo hvaljeni producent José Alberto Castro, prva imena glumačke postave, Fernando Colunga i Jorge Salinas, dali su naslutiti kakav se potencijal krije iza nadolazeće glavne telenovele. Kastingu za sudjelovanje u telenoveli pristupile su i Majorie de Sousa, Livia Brito, Brandon Peniche i, danas, Marlene Favela. Prema medijima, glavna negativka krije se između Susane González, gore spomenute Marjorie de Sousa(koja je u igri i za protagonisticu), Cynthie Klitbo i Sabine Moussier. Protagonistica bi mogla biti odabrana između Favele i Mayrin Villanueve


Premijera "Pasión y Poder" očekuje se tijekom studenog, ili najkasnije prosinca, na Canal de las Estrellas.

43 komentara:

  1. Iskreno se nadam da Marlene Favela neće dobiti ulogu jer mi je ona toliko jako antipatična i loša glumica da je ni nacrtanu ne mogu vidjeti,a i ružna je,uopće mi nije niti lijepa niti zgodna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U svakom slučaju, gora od Villanueve ne može biti.

      Izbriši
  2. A što je sa Paty Manterolom,je li bila ona uopće na kastingu?Nešto su i nju spominjali da bi mogla dobiti glavnu ulogu u PyP,ona mi je bila super kao Julia u Ljubav na kocki,bila je junakinja kakve ja više volim,nije uopće bila cvilidreta,imala je odlučan,jak,snažan karakter.Volim takve glavne junakinje koje su naravno i dobre i plemenite,ali znaju i pokazati zube i izvaditi kanđe kad treba,boriti se za ono što žele i imaju jak karakter i svoje ja (kao što su bile,npr;Julia u Ljubav na kocki,Isabela,Diana i Carolina u Moja voljena,Azul u Ljubavi bez granica,Cielo u Za tvoju ljubav...),a ne kao neke glavne junakinje koje samo proplaču cijelu seriju

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se da gore od Villanueve ne može biti nadam se da ona neće biti izabrana.Navijam za Marjorie de sousu ako ne bude glavna onda neka barem bude negativka a što se tiće Marlene meni je ona super i mislim da ne bi bila loš izbor

    OdgovoriIzbriši
  4. kad netko kaže da marlene favela ružna i da uopće nije zgodna i da Mayrin Villanueva nije dobra glumica stvarno baš i nije normalan uz sve poštovanje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa meni je Marlenka ružna i loša glumica i ne moraš zbog toga odmah napadati ljude da nisu normalni,svatko ima svoj ukus,a o ukusima se ne raspravlja,ako ju ti voliš i ako je tebi lijepa,dobro,ali meni nije i ako je tebi ona ok,ne mora biti drugima

      Izbriši
    2. Kad kažeš nekom da nije uopće normalan zato što ne voli glumce koje ti očito voliš,to ti i nije neko poštovanje,sorry.Netko ovdje ne voli Mayrin Villanuevu koja je meni sasvim ok i dobra glumica,ali nisam ih zbog toga odmah napadala da nisu normalni jer poštujem njihov izbor,ako se njima ona ne sviđa,u redu,meni se sviđa i sve super.

      Izbriši
  5. Kako stoje na ovoj slici Čungica će ovdje biti glavni negativac, a Salinas i koja god glumica da dobije ulogu protagonisti (samo da ne bude Marlenka Favela),nekako najviše navijam za Patriciju Manterolu koja je super glumica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se ne sviđa kako Mayrin Villanueva glumi a pogotovo kako izgleda i ako ja zbog toga nisam normalna o.k

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam Mayrin Villanuevu gledala kao Dianu jednu od sestara Soriano u telenoveli Moja voljena (Nina amada mia) i tamo mi je bila super, a i cijela serija je bila odlična

      Izbriši
    2. Ma pusti ga,ne obraćaj pažnju,ignoriraj komentare od toga Anonimusa,njemu izgleda nije normalan nitko tko ne voli glumce koje on očito voli i ne poštuje ničije mišljenje,tebi se ne sviđa Mayrin Villanueva i sve 5,poštujem tvoje mišljenje i neću te zbog toga napadati niti vrijeđati,dok je meni ona dobra glumica.Ja sam se odavno prestala živcirati zbog toga što drugi misle o meni i onome što se meni sviđa,ako se meni nešto sviđa,onda mi se sviđa bez obzira na to što drugi rekli o tome.

      Izbriši
  7. Marlene Favela je jednom izjavila da uživa i da obožava glumiti glavne uloge, ali ona je meni toliko loša i netalentirana glumica da mi nije niti za sporedne, a još manje za glavne uloge.

    OdgovoriIzbriši
  8. ti si Nika malo bezobrazna,što ti znači ne slušaj onog "Anonimusa",imaj malo poštovanja. ja sam prvi koji sam kao i ti kada mi se nešto sviđa onda mi se sviđa, briga me za druge.. Ja nisam nikoga htio uvrijediti tako ni tebe. Nekada se zaletim i napišem što ne mislim.. Ja se ispričavam tebi i drugima ako ste me na neki način krivo shvatili, ili ako sam ja nešto krivo rekao.. To bi nije bila namjera.. Još jednom ispričavam se... Samo mi je čudno da neko za Favelu ili mayrin kaže da nije zgodna/zgodne.. Čudno mi je.. Ali naravno da svatko ima svoje mišljenje.. Ja sam tu da razgovaramo, komentiramo, hvalimo, družimo.. i zaista bi bi bilo drago da ovo zaboravimo, i da sve i dalje bude u redu kako je i bilo dosada... Pozdrav... Zaista bi volio da mi odgovoris na ovu ovo... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Villanueva jest lijepa i zgodna. Ali ta žena je cijepljena protiv karizme. Potpuno je bezlična i "obična".

      Izbriši
    2. Ako mene netko ne poštuje,zašto bi ja onda postovala njega?Ako te nije briga za druge, zašto onda odmah govoriš za druge da nisu normalni ako ne vole nekoga glumca?Ma uostalom, neću se ja živcirati jer vidim da ste svi ovdje isti,kad god netko napiše neki komentar koji se vama ne sviđa, odmah ga morate nazivati ludakom, pa ako ćete vi biti bezobrazni prema meni svaki put kad napišem neki komentar koji se vama ne svida, onda mogu i ja biti bezobrazna prema vama budući da vi ne poštujete nikoga i ne cijenite tuđe mišljenje osim samih sebe. Kad je netko dobar prema meni, onda cu i ja biti prema njemu, ali ako me koliko vidim želite nastaviti vrijeđati kad god napišem neki komentar, onda možete zaboraviti da cu biti pristojna prema vama.

      Izbriši
    3. I nisam se uvrijedila zbog tvog komentara, samo sam ti rekla da ne moraš tako reagirati (prozivati ljude luđacima) ako kazu da im se ne sviđaju tvoje obožavane glumice.

      Izbriši
    4. Jao, ljudi, pa nemojte ovo sve ovako baš osobno shvaćati :) Istina da je gospodin Anonimni Anonimni malo pretjerao u svom prvom komentaru, ali nećemo to toliko k srcu uzimati :) Ovdje smo da se zabavljamo i da dijelimo svoja iskustva, želje, razmišljanja i slično. Do sukoba mišljenja uvijek dođe, prije ili kasnije, zato i jest zanimljivo sve ovo. Najbolje bi bilo da zaboravimo ovo, još se čovjek i lijepo ispričao, što i nije baš čest slučaj kod mnogih, tako da... :)

      Izbriši
  9. Kandidatkinje za ženske likove ove serije su vrh vrhova.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pa #Nika,što imaš toliko protiv Marlene Favele?

    OdgovoriIzbriši
  11. Fan,zar smatraš da je Villanueva najgora glumica?

    OdgovoriIzbriši
  12. Da,baš!Spominjali je sigurno jesu!Slažem se za takve likove,#Nika!Jer one idu svim idiotima i glupanima u inat!

    OdgovoriIzbriši
  13. Drago mi je da je Paty bila na kastingu.

    OdgovoriIzbriši
  14. #Anonimno,#Čunga_Lunga će biti protagonist,za ovog drugog djedicu Mraza se još ne zna!Ja bih voljela da protagonistica bude #Marjorie_de_Sousa, #Mayrin_Villanueva ili #Marlene_Favela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš da će Fernando Colunga biti protagotagonist/negativac ili pravi protagonist ili toga na kraju neće biti?Ja sam na nekim stranicama pročitala da bi on ipak mogao biti glavni negativac.

      Izbriši
  15. Antoneta,ja sam suprotnog mišljenja,ali svejedno si normalna.

    OdgovoriIzbriši
  16. #Anonimno,i ja sam je kao takvu tamo gledala,i slažem se za seriju.Ja sam je gledala i u seriji #Siempre_te_amare kao nevjestu Laure Flores.

    OdgovoriIzbriši
  17. Pa što ako je rekla?Zašto tako govoriš o Marlene Faveli,#Anonimno?

    OdgovoriIzbriši
  18. Fan,da je lijepa i zgodna,to se slažem!Ali, zašto sve ostalo onako misliš?

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala Fan... Vidi se da me razumiješ....

    OdgovoriIzbriši
  20. Odgovori
    1. Jorge Salinas je glavni protagonist,a Fernando Colunga će biti glavni negativac tako je napisao MQT,a oni imaju sigurno točne informacije (ove dosad što su objavljivali sve informacije su bile točne),to će biti zanimljivo vidjeti.Sad im traže partnerice,glavnu junakinju i glavnu negativku.

      Izbriši
  21. Jel se ova Pasión y poder počela snimati,je li napokon potvrđena glavna ženska uloga?Trebala bi se početi napokon snimati jer nemaju baš još puno vremena i jer je potvrđeno da Lo imperdonable završava 4.10.2015 (121 epizoda),ipak nisu produžili do studenoga kako je producent najavio.

    OdgovoriIzbriši
  22. Nije se još počela snimati Pasion y poder a glavna ženska uloga i glavna negativka bi trebale biti potvrđene ovaj tjedan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glavna ženska uloga je potvrđena, a to je Susana Gonzalez, a za glavnu negativku se spominju Paty Manterola i Marlene Favela, u glumackoj ekipi ce biti i Altair Jarabo, koja ovaj put ipak neće biti negativka, ne pise kakva joj je uloga, samo su rekli da nije negativka, biti će jako zanimljivo vidjeti Altair Jarabo u pozitivnoj, dobroj ulozi, nakon toliko uloga negativki (Mi pecado, En nombre del amor, Que te perdone dios)

      Izbriši
  23. Onda će valjda uskoro,trebali bi već jednom početi snimati jer je datum početka prikazivanja potvrđen (5.10.2015,Lo imperdonable je ušla u kako oni to kažu "la recta final",sve se polako počelo razotkrivati,4.10 će biti prikazana posljednja epizoda),a već je 8.mjesec,tako da ovi za PyP nemaju još baš previše vremena jer prikazivanje telenovele počinje već početkom 10.mjeseca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Snimanje Pasion y poder počinje 17.kolovoza jučer sam pročitala na svet telenovel znači za 10 dana se počinje snimati valjda će onda uskoro reci tko je glavna protagonistica i ostatak ekipe

      Izbriši
    2. Snimanje Pasion y poder je odgođeno, počinje 24.8, a ne 17.8 kako je bilo najavljeno i glavna negativka je, Marlene Favela, kako su napisali na jednoj stranici.

      Izbriši
  24. Pasion y poder bi se trebala poceti snimati tijekom ovoga, najkasnije iduci mjesec jer se premijera ocekuje već početkom listopada, a jako mi je drago sto ce Lo imperdonable imati 121 epizodu,danas ce biti prikazana vec 80.epizoda, a već se sve polako pocelo razotkrivati, tako da bi bilo potpuno nepotrebno ono produzivanje serije do 11.mjeseca ili jos gore ono sto su spominjali do siječnja 2016.godine

    OdgovoriIzbriši
  25. Susana Gonzalez je glavna junakinja nove nadolazeće glavne televisine telenovele Pasion y poder ,a u telenovelu je ušla i Altair Jarabo,snimanje telenovele počinje 17.8.2015 (potvrdili su te informacije na twitter-u prije nekoliko minuta),a sljedeći tjedan bi se trebalo saznati ime glumice koja će biti glavna negativka.Zanimljivo,Susana Gonzalez i Jorge Salinas su u La que no podia amar glumili brata i sestru i bili su oboje glavni negativci te telenovele,a u PyP će biti glavni protagonisti,baš me zanima tko će uz Fernanda Colungu koji je glavni neativac,biti glavna negativka

    OdgovoriIzbriši
  26. Glavnu ulogu će glumiti Susana Gonzalez,a za ulogu glavne negativke se najviše spominju Marlene Favela ili Patricia Manterola (koja se spominjala i kao moguća protagonistica)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.