Televisa priprema "Gran Hotel"


Producent Roberto Gómez-Fernández uspio je dobiti zeleno svjetlo od strane televisinih čelnika za preradu španjolske serije "Gran Hotel". Nakon što je jedno vrijeme, prema nekim izvorima, bio čak i u konkurenciji za nasljeđivanje glavnog televisinog termina po završetku Mejíjine "Lo Imperdonable"(Ana Brenda, Iván Sánchez), producent Gómez-Fernández, čini se, završit će u terminu od 19 h, i to već po završetku "A Que No Me Dejas"(Camila Sodi, Osvaldo Benavides).

Za glavnu negativku potvrđena je izvrsna Diana Braho. Potvrđeno je i sudjelovanje Danijele Romo. Za glavnu mušku ulogu favoriti su Erik Elías i Alfonso Herrera, dok se za glavnu žensku bore Zuria Vega, Sara Maldonado, Ana Brenda, Ximena Herrera i Ximena Navarrete. Jedno vrijeme šuškalo se da bi i Angelique Boyer mogla biti u igri za glavnu ulogu, međutim, sama Boyer potvrdila je da se, već po treći put u nizu, vraća s producenticom Angelli Nesmom Medinom po završetku "Pasión y poder" u glavnom terminu. Jedna od drugih važnijih uloga(uloga detektiva) nalazi se između Alejandra Camacha i José Elíasa Morena.

"Gran Hotel", ovaj put na televisin način, ne bi trebala biti duga telenovela, jer sam original ima samo tri sezone i ukupno 39 epizoda(3x13).

Broj komentara: 9:

  1. moj favoriti su Alfonso Herrera y Ximena Navarrete za glavni par

    OdgovoriIzbriši
  2. Ximena Navarrete me oduševila dvostrukom ulogom u La tempestad i voljela bih ju ponovno vidjeti u nekoj telenoveli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je Ximena Navarrete bila užasna u La tempestad ali dobro to joj je bila prva uloga i treba joj dati priliku ne bi imala ništa protiv da ona bude protagonistica neka bude bilo koja od navedenih samo ne Zuria Vega a inače moj favoriti su Ana Brenda i Sara Maldonado

      Izbriši
    2. ja navijam za Danna Garcia a što se tiče Ximena Navarrete nije bila baš nešto posebno bila je jako loša u oluju u srcu ali moramo biti logični djevojci bila prva glavna uloga ali trebamo dati priliku

      Izbriši
  3. mene ne nije baš dokazala u oluji u srcu ali njom treba dati priliku u novoj sapunici

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja mislim da je Ximena Navarrete dokazala da ima glumačkog talenta i to najviše ulogom Magdalene koja je bila zahtjevniji lik od Marine jer je bila buntovnica i imala je snažan karakter i sama Ximena je u jednom intervjuu rekla da je lik Magdalene zahtijevao veću pripremu dok je Marina bila smirena i rezervirana i puno više mi se svidjela kao Magdalena iako niti Marina nije bila loša.Slažem se da joj je to bila prva glavna i još je odmah u prvoj telenoveli u kojoj je glumila dobila prilično zahtjevnu dvostruku (sestre blizanke Marina i Magdalena),ali mene je oduševila.

      Izbriši
  4. Neka uzmu Xmenu Navarrete ili neku drugu glumicu,znam da je i ona bila na castingu jer sam vidjela video,ali neka puste Anu Brendu da se malo odmori pa ona još nije niti završila s jednom telenovelom jer tek završava snimanje Lo imperdonable,napisali su na jednoj stranici da snimanje završava 18.9 iako ne bi imala ništa protiv da dobije glavnu ulogu jer mi je Ana Brenda jako draga i simpatična glumica,jedna od omiljenih glumica,a i mislim da je rekla da ima već neke planove kad završi snimanje LI.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja obožavam Ana Brendu i voljela bih da bude ovdje ali slažem se s tobom Nika da treba odmoriti ali ja bi radije deset puta zaredom Ana Brendu nego jednom Zuriu nju ne volim i kao što sam već rekla jedina želja mi je da ona ne bude izabrana a ona isto kao i Ana Brenda treba odmoriti nedavno je bila u Que te perdone dios a prije toga u Que pobres tan ricos

      Izbriši
  5. Ako i ne dobije ulogu ovoj seriji,ali neka se Ana Brenda drži glavnih uloga,gledala sam ju kao negativku u Sortilegiju,ali moram priznati da joj pozitivne uloge puno bolje odgovaraju jer me nije baš nešto posebno oduševila kao negativka,a i u Sortiju nije bila opasna negativka,da je ubijala jer tijekom cijele nije nikoga ubila.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.