Još novih lica u "A que no me dejas"


Kako smo jučer pisali, telenovela "A que no me dejas" bliži se kraju prve etape. Prema procjenama medija, prijelaz u sadašnjost trebao bi se zbiti između 60. i 70. epizode(op.a.: noćas je emitirana 54. ep.). Dok tako, primjerice, Leticia Calderon i Osvaldo Benavides odlaze, "gomila" novih glumaca sprema se za ulazak.

Najzvučnija imena među njima su:
  • Ignacio Casano, protagonist druge etape i partner Camile Sodi.


  • Brandon Peniche(prvi od dvojice sinova lika Artura Penichea te jedan od glavnih negativaca druge etape)

  • Juan Pablo Gil(drugi od dvojice sinova lika Artura Penichea)

  • Jade Fraser


  • Maya Mishalska

  • Martha Julia

  • Ela Velden

  • Adriano Zendejas

Broj komentara: 11:

  1. Lo imperdonable stiže u sloveniju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na informaciji. Obožavam ovakav "timski" rad(kad ja nisam u mogućnosti, onda netko drugi dođe i komentira). Lijep pozdrav. :)

      Izbriši
  2. Fan, jel znas kakvu ulogu ce imati Martha
    Julia?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne. Jedno je se vrijeme pričalo da će ona biti starija Nuria(lik koji trenutno igra Laura Carmine), ali onda je sama Laura izjavila da traže način kako je postariti, tj. koji look odabrati da izgleda starije.

      Izbriši
  3. Da, znam da Laura ostaje, ona mora ostati... ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj Adriano Zendejas mi malo sliči na Davida. Zepedu.Osim Camile Sodi tko još ostaje od "starih"likova" u novoj etapi telenovele?Ali to mi je malo glupo,da jedan glumac u nekoj telenoveli glumi i majku ili oca i kćer ili sina.Pa nisu roditelji i djeca blizanci pa da moraju biti identični,slični da,ali identični ne.Nadam se da će Camili dosta promjeniti izgled u drugom dijelu ,pa nisu mama i kćer sestre blizanke da moraju biti identične.

    OdgovoriIzbriši
  5. 3.11.2015 (72.epizoda) počinje A que no me dejas 2 odnosno 2 etapa telenovele s novim protagonistima (Valentina i Mauricio),a što će biti sa Ines (Leticia Calderon),znam da neće biti u drugom dijelu serije,ali kako će nju izbaciti,hoće nju netko ubiti ili će otići u drugu državu,za Paulinu i Adriana sam pročitala da će ih Julieta ubiti tijekom vjenčanja kako bi spriječila da se vjenčanju.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam gledala seriju dosad,ali 68 i 69.epizoda su pretužne, umrli su Paulina, Adrian i Ines, šteta, baš mi ih je žao.Jadna Valentina, ostala je bez mame, tate i bake u jednom danu, ali koliko sam shvatila, Gonzalo će se valjda promijeniti nakon ove tragedije na vjenčanju.Od starih glumaca u 2.etapi ostaju:Camila Sodi (Valentina),Laura Carmine (Nuria),Alejandra Barros (Julieta),Lisset (Monica),Cecilia Gabriela (Raquel),Alfredo Adame (Alfonso),a mislim da ostaje i Salvador Zerboni (Leonel),ostali svi dolaze novi likovi u 2.etapi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Navodno koliko sam pročitala A que no me dejas je produžena do 3.mjeseca 2016.godine i imati će oko 150-160 epizoda

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.