Slab početak "Simplemente María"


Jako narušena gledanost popodnevnog termina, uzrokovana telenovelom "Amor de barrio", uzela je danka. Telenovela "Simplemente María", remake najvećeg klasika slavne Victorije Ruffo, imala je premijernu gledanost od samo 13.5%.

Tih 13.5% smjestio ju je na posljednje mjesto gledanosti premijera telenovela u spomenutom terminu od 2011. godine naovamo. Naslovnu ulogu tumači Claudia Álvarez, djevojka čije je ime praktički bilo ignorirano od strane medija kada se odvijao kasting za glavnu ulogu. Jednako kao i Claudia, u glavnoj ulozi debitira Ferdinando Valencia. Treću kariku ljubavnog trokuta čini, posljednjih godina sveprisutni, José Ron.

Službeni poster

Broj komentara: 5:

  1. Pa ne ide ni ostalim telenovelama baš sjajno jer imaju dosta nisku gledanost, Pasion y poder ima katastrofalnu gledanost, Lichita y A que no me dejas drže 1 i 2.mjesto gledanosti, glavna telenovela PyP zauzima tek 3 i 4.mjesto gledanosti i svim telenovelama je gledanost ispod 20 %.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa baš to. Ili su se Meksikanci zasitili jednih te istih priča ili su shvatili da te serije mogu naknadno pogledati na internetu. U svakom slučaju, Televisa mora nešto mijenjati (neka prvo maknu Mejiu i ženicu mu).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A možda i jedno i drugo, a i ima jako puno stranica gdje se telenovele mogu gledati online.Ja sam La tempestad gledala online i to istovremeno dok se prikazivala u Meksiku, kako su izlazile nove epizode tako sam ja gledala a internetu dok si ju nisam skinula i spržila na DVD i istu stvar sam napravila sa Lo imperdonable, prvo sam ju počela gledati na internetu i onda sam ju skinula i spržila na DVD.

      Izbriši
  3. slažem se oni uvijek iste priče koriste i ljudi su se zasitili na primjer Amor real i Lo que la vida me robó su obrade sapunice Bodas de odio ima još puno primjera Lo imperdonable . Cuando me enamoro , El juramento to sve odrade La Mentira ima još puna primjera

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Telenovela La mentira ima snimljenih čak 9 verzija,7 telenovela i 2 filma.

      Izbriši

Pokreće Blogger.