Gledanost telenovela u Ciudad de Méxicu


Tvrtka HR Ratings, koja se bavi mjerenjima gledanosti televizijskih kanala na području meksičke prijestolnice još od prošle godine, objavila je prosječnu gledanost telenovela u tjednu između 25. i 31. siječnja, 2016. godine.

A que no me dejas 20.8
Un camino hacia el destino 20.7
Pasión y poder 18.8
Antes muerta que Lichita 18.5
Simplemente María 17.9

Broj komentara: 5:

  1. SM je skočila sa 13% odlicno. AMQL i PyP su lose a ove tri druge odlične, samo neka se nastavi dobar trend gledanosti da se i nama vrate.

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je za područje glavno grada imam jedno pitanje počelo se nagađati da ide Muchacha italiana viene a casarse nakon talijanske serije na hrt početkom trećeg mjeseca

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam sigurna da će se s dolaskom Frente al mismo rostro situacija popraviti i u glavnom terminu a za Italianu sam i ja čula da ide nakon talijanske iako nakon onoga s Pasion y poder više ne vjerujem svemu što pročitam

    OdgovoriIzbriši
  4. Sad upravo sam procitao na slovenskom portalu svet telenovel da dolazi MIVAC

    OdgovoriIzbriši
  5. Fan jel imas gledanost telenovela za sad ovaj tjedan?

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.