Gledanost 18.-24. travnja, 2016. | Meksiko


"Simplemente María" jedina je telenovela, čija je gledanost (prema ovim dostupnim podacima) debelo iznad one zadovoljavajuće granice.
Finale je zakazano za nedjelju, u 17:30 h.
Telenovela će se oprostiti s ukupno 127 epizoda u konačnici.

Un camino hacia el Destino 18.7
Simplemente María 18.1
Corazón que Miente 17.0
Sueño de Amor 15.4
El hotel de los Secretos 15.3

Broj komentara: 11:

  1. 1 Simplemente María (2015 telenovela) meni se jako sviđa prvo Ignacio Sada producent čovjek zna napraviti dobru sapunicu i to je ponovno dokazao Claudia Álvarez je dobra glumica to je dokazala u tri različite uloge svoju kvalitetu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se Ignacio Sada do ove serije nije sviđao Simplemente Maria je dosad jedina njegova serija koja me oduševila i drago mi je što ima dobru gledanost e da i La Intrusa mi je isto bila dobra dok Un refugio para el amor i Por siempre mi amor mi nisu nešto brzo sam odustala

      Izbriši
  2. Kako to da je Hotel tako loše? :O

    OdgovoriIzbriši
  3. Najbolje prolazi Simplemente Maria i tik nakon nje Un camino hacia el destino dok je definitivno El hotel de los secretos najgora!A opet,to ne mora ama baš ništa značiti!Još će ova potonja biti nasljednica od Pasion y poder na dodjelama televizijskih nagrada Premios Tv y novelas!Nego,Fan,na kojem broju ljudi temelje ove gledanosti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzorak od 300-tinjak kućanstava na području glavnog grada.

      Izbriši
    2. Uf,samo!To je gore nego kad naše ljude ispituju o politici!Naše ispituju na uzorku od cca. 964 ljudi!Tko zna kakva je zapravo realnost! Možda je za vrijeme prikazivanja zapravo Pasion y poder cijelo vrijeme bila najbolja,možda sa 24 % gledanosti pa nadalje!Jer nelogično bi bilo da telenovela koja ima skoro 10 % gledanosti manje od minimalne granice osvoji toliko nagrada i k tome još toliko visokopozicionirane kategorije na dodjeli televizijske nagrade Premios Tv y novelas, a pogotovo da osvoji kategorije Najbolja telenovela,Najbolji antagonist,...Čudno,zar ne?

      Izbriši
    3. Za negativca mi nije čudno ni najmanje ipak je to Colunga kojeg Meksikanci obožavaju a za telenovelu mi je čudno iako vrlo moguće da su i tu pobjedili zbog Colunge ipak je publika glasala a i nikad gori izbor telenovela koje su se natjecale i skoro svaka je bila fracaso

      Izbriši
    4. On nije neki uvjerljiv glavni negativac bio!I što?U velikom broju epizoda on se ponašao baš kao anđeo s neba,gledajući većinu isječaka,a povrh svega, na kraju telenovele njegov lik završi sa protagonisticom!Po mom osobnom mišljenju, nepravedno su izostavljeni iz kategorije Najbolji negativac Danilo Carrera i Alejandro Nones,odnosno lik Eric.A svašta je moguće!

      Izbriši
    5. Colunga je u početku stvarno bio negativac ali jako kratko je to trajalo jer su Colunga i Susana imali puno bolju kemiju nego Susana i Salinas pa je onda Castro sve to krenuo mijenjati i Salinas je trebao postati negativac a Colunga pozitivac kako bi se popravila gledanost a na papiru je ostalo onako kako je bilo od početka Salinas protagonist Colunga negativac i zato je u toj kategoriji iako su Danilo Carrera i Alejandro Nones bili baš pravi negativci

      Izbriši

Pokreće Blogger.