Novi promo-materijali "Tres veces Ana"


Nakon što je i napokon izašla službena potvrda dana kada ćemo moći pogledati prvu epizodu nadolazeće telenovele "Tres veces Ana", promo-materijali izlaze kao na pokretnoj traci. Usporedbe radi, do premijere serije "Yago, pasión y venganza" ostalo je tek 10-ak dana, a izašla su samo četiri promotivna materijala, dok je do početka "Tres veces Ana" ostalo točno mjesec dana, a u samo 48 sati, izašlo je čak pet promo-materijala, što pokazuje koliko se puno očekuje od ove telenovele.


Broj komentara: 20:

  1. :-)Promo materijali-obećavajući!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogledala sam sve promo materijale koji su dosad izašli i mene su promo materijali jednostavno oduševili, jako su obećavajući i jako bih voljela da telenovela Tres veces Ana bude un gran exito, zato se nadam da ova telenovela neće razočarati i podbaciti.Ja inače jako volim telenovele gdje se radnja odvija oko sestara blizanki (u ovom slučaju je riječ o čak 3 sestre blizanke),zato se jako veselim ovoj telenoveli.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedva čekam da završi El hotel de los secretos i da napokon počne Tres veces Ana nakon toliko dugo odgađanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako Tres veces Ana ne podigne ionako lošu gledanost, onda ne znam koja telenovela će u tome uspije i meni je najzanimljivije to što uvijek telenovele od kojih se očekuje najbolja i najveća gledanost, upravo te telenovele imaju najslabiju i najgoru gledanost, razlog?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najveća gledanost se uvijek očekuje od termina u 21 h i u tom terminu je prije bilo puno uspješnih serija a u posljednje vrijeme ima puno neuspjeha ali moje je mišljenje da su skoro sve serije u tom terminu doživjele fracaso potpuno zasluženo jer su bile dosadne i imale lošu radnju izdvojila bi jedino Pasion koja je odlična i potpuno nezasluženo nije imala zadovoljavajuću gledanost i Hasta el fin del mundo čija prosječna gledanost je bila 23 posto nije strašno ali opet je neuspjeh i sigurna sam da je to zbog Pedra Fernandeza da je otpočetka bio izabran David Zepeda druga prica bi bila mislim skroz glupo je bilo od Nicandra staviti Pedra Fernandeza kao galana Marjorie i očekivati uspjeh i zanimljivo upravo od te serije je krenula propast televise

      Izbriši
    2. Tres veces Ana ide u termin u 20:30 nakon telenovele Sueno de amor.Još se ne zna točan datum,samo se zna da će biti ili u srpnju ili u kolovozu.

      Izbriši
  5. Sjećam se kad je Salvador Mejía 2009.godine snimao remake telenovele Corazón salvaje i izjavio je da će njegova verzija nadmašiti sve prthodne (jer ima nekoliko verzija),a na kraju je Corazón salvaje iz 2009. koju je snimio Chava ispala najlošija verzija i dobila je najgore kritike i svi su izjavili i komentirali da su Aracely Arámbula i Eduardo Yáñez najgori protagonisti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam Corazon salvaje 2009 gledala prije dvije godine i meni je bila baš dobra i Aracely y Yaňez bili ok kao protagonisti posebno Aracely ona mi je bila odlična gdje god sam je gledala i to je bila jedina verzija koju sam gledala pa mi je možda zato bila dobra.Jel si je ti gledala

      Izbriši
    2. Želje su jedno a realnosti nešto sasvim drugo!

      Izbriši
    3. Kakve želje ne razumijem što želiš reći? ja sam samo rekla da je meni bila dobra ako je meni neka serija dobra sasvim svejedno mi je da li se proslavila u svojoj zemlji ili ne Corazon indomable se itekako proslavila i Amores Verdaderos također a meni su to jedne od najgorih serija.Ja nikad ne biram koje ću serije gledati po principu koje imaju najbolju gledanost da tako radim malo toga bi pogledala

      Izbriši
    4. Mislim na ovo što je rekla Nika što je Mejia najavio,a što se realno dogodilo.Ne brini,nisam ništa najapsolutnije o tebi govorila,Antoneta!

      Izbriši
    5. Ok tako sam i mislila samo sam htjela potvrditi

      Izbriši
    6. Ma sve 5!Meni su se,recimo, svidjele Triunfo del amor i La tempestad a čula sam da su bile totalni los fracasos!

      Izbriši
  6. Nisam,ali sam čitala komentare po internetu i telenovela CS iz 2009.godine nije se baš proslavila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi li kakve video klipove od verzije iz 2009. godine gledala?

      Izbriši
    2. Jesi li gledala verziju iz 1993. godine?

      Izbriši
  7. Nisam,ali sam čitala komentare po internetu i telenovela CS iz 2009.godine nije se baš proslavila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nešto čitam da će Tres veces Ana imati 2.sezone (kao A que no me dejas),valjda da se izjednače sa Meksikom i navodno se spominje da bi jedna sestra (A.Laura) mogla umrijeti, ali to mi je glupo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neće imati dvije sezone nego 140 epizoda s tim da će prvih 70 ići na univisionu i nakon tih prvih 70 će ići Las Amazonas pa nakon nje valjda drugih 70 a na televisi će ići normalno svih 140.Ne mogu vjerovati kakav cirkus prave od emitiranja ove serije sad je neću ni gledati dok se cijela ne prikaže.Sad bi trebala pogledati pola serije i onda čekati nekoliko mjeseci dok do tih epizoda dođu u Meksiku nema šanse i sve to samo zato da se prvo završi u Meksiku na to su trebali prije misliti i prvo ju emitirati u Meksiku a ne na Univisionu.Želim im da budu još veći fracaso nego PYP i Hotel zajedno zbog ovoga što rade.

      Izbriši
    2. I ja sam pročitala na drugom portalu da bi Tres veces Ana trebala imati dvije sezone od po 70 epizoda.Čitala sam da će prva sezona ići na univisionu a tek nakon nekog vremena 2. sezona.Ja ću joj dati priliku. U originalnoj verziji je sestra glavna negativka Paula umrla,a na kraju telenovele je bilo vjenčanje od protagonista i sestre protagonistice Guadalupe,epizoda je završila medenim mjesecom na kojem je mladenka dotakla svoju valovitu elegantnu,trendi obrvu sa prstom,a to je način sestre glavne negativke Paule pa je postojala mogućnost da je Paula ubila Guadalupe i nakon toga se fizički transformirala u Guadalupein fizički izgled.Ako dođe do druge sezone od Tres veces Ana,onda bi lako,po mom mišljenju,ta druga sezona se mogla nastaviti tamo gdje je završio medeni mjesec od protagonista i navodne protagonistice odnosno glavne negativke i nastavkom njihovog svakodnevnog života i protagonistovim otkrivanjem i razotkrivanjem pravog identiteta njegove kvazi supruge.Da pojasnim.Pri kraju prve sezone Santiago misli da ženi Luciu a zapravo ženi Leticiu.Prije tih zaruka Leticia ili otme i zatoči ili ubije svoju sestru Luciu i sebe fizički pretvori u Luciu. Na medenom mjesecu Leticia kao Lucia će dotaknuti neki dio svog tijela ili samo kožnatog ili samo dlakavog a koji je simboličan samo za nju,Leticiu i kad počne druga sezona, Santiago i Leticia bi trebali nastaviti sa svakodnevnim životom kao Santiago i Lucia. Ali kako vrije prolazi i kako se uvijek neke životne slagalice poslože i kako bi ta druga sezona trebala imati samo 70 epizoda,onda je i došlo vrijeme da Santiago otkrije kako je Lucia zapravo Leticia i da je ona možda čak i ubila vlastitu sestru,Luciu ili da ju je pak otela i zatočila u nepoznato.Onda će on sigurno,ne pokazujući ikomu,a pogotovo ne Leticiji,svoje sumnje,osim možda nekim sebi prevažnim osobama,ići istraživati sve Leticijine životne radnje i mjesto gdje je Lucijino truplo ili gdje je Lucia oteta i zatočena.I kad sve to istraži i otkrije on će svima osim Leticiji,ali naravno,oprezno, razotkriti!Evo,to je moj neki instikt kako će ta telenovela ići.

      Izbriši

Pokreće Blogger.