"Tres veces Ana" - prvi promo!

44 komentara:

  1. :-)Prvi promo-za svaku pohvalu!I umjesto koje će telenovele ova telenovela na kraju biti na univisionu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, Tres veces Ana počinje 23.svibnja nakon Hotela.

      Izbriši
    2. Baš 1 dan prije mog rođendana.

      Izbriši
    3. Fan,dali je i dalje planirano 120 epizoda ili pak više?

      Izbriši
    4. Za sad sam čula samo 120 epizoda je planirano, a sad vidjeti ćemo kako će krenuti, ako bude uspjeh, uvijek postoji mogućnost da ju produže ili skrate, u slučaju da bude fracaso, ali ja se nekako nadam i mislim da bi ova telenovela mogla biti gran exito, promo materijali su super napravljeni, odabir glumaca mi se sviđa, glavna pjesma (tema za entradu,pjesma mi je toliko dobra da sam ju već skinula) je pun pogodak...

      Izbriši
    5. Diana Lakoš Upravo čitam da je potvrđeno de će Tres veces Ana imati 140 epizoda.

      Izbriši
    6. Slažem se s tobom,Nika u s vezi svega!Iako,i telenovela s premalim postotkom gledanosti odnosno sa prosjekom gledanosti ispod minimalne granice može imati previše epizoda!Primjer:Hasta el fin del mundo.

      Izbriši
    7. U redu.Jesi li to pročitala možda na jednom slovenskom portalu?

      Izbriši
  2. prvi promo izgleda zanimljivi mislim da ovo ima ogroman potencijal da bude ogroman uspjeh nakon dugo vremena na televisi nakon dugo vremena imaju hit mislim da ima šanse da se nosi s El Señor de los Cielos u terminu 22 sati u SAD .

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidjela sam prva 3 promo videa i ovo mi izgleda da bi mogla biti jako zanimljiva telenovela. Nisam gledala Lazos de amor, ali Tres veces Ana me jako privlači.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam kao mala nešto tamo gledala Lazos de amor, koliko-ne znam jer sam bila mala,ali sjećam se da je Maria-Paula ostala itekako upečatljiva!I tamo nešto u magli se kraja sjećam koji je bio sretan za Mariu- Guadalupe i Mariu-Fernandu.

      Izbriši
    2. Onda to znači da je na kraju u Lazos de amor iz 1995.godine umrla María Paula, negativka, a ove dvije dobre sestre, María Guadalupe i María Fernanda, su preživjele na kraju?Jer sam nešto čitala da je Carla Estrada jednom izjavila da je pustila da gledatelji odgonetnu koja od sestara je na kraju preživjela, junakinja María Guadalupe ili njezina zla sestra, María Paula.Ne znam jesu li ikad razjasnili koja sestra je na kraju umrla, María Guadalupe ili María Paula?

      Izbriši
    3. Koliko ja znam,umrla je Paula, barem po frizuri sam to znala. Ali pred nekoliko sati sam gledala jedan video klipić sa medenog mjeseca od Guadalupe i protagoniste na svršetku telenovele!I primijetila sam jednu njenu scenu gdje je dotakla svoju lijevu a sa naše strane desnu,zaobljenu valovitu obrvu.Doduše,frizura joj je bila bujna,kovrčava, široka,ekstra duga!

      Izbriši
  4. Super su promosi, slike i sve, Ana Lucía i Ana Leticia su ok, ali ova Ana Laura,ima facu kao da će se svaki tren rasplakati, baš je sva neka uplašena. A od sva tri looka koji imaju sestre, najljepši look mi ima Ana Leticia (sestra negativka,frizura, šminka, odjeća, sve super),Ana Lucía je nježna i romantična (tako mi izgleda na slikama i u promo materijalima), a Ana Laura je sva nekako sramežljiva i uplašena i jezin look mi je najgori, ona frizura minje grozna i ružno je odijevaju, ima starinsku odjeću.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nika,Laura je glavna negativka a Leticia je protagonistica.

      Izbriši
    2. Laura uopće ne izgleda kao negativkka, a Leticia u jednom od promo videa ubija neku ženu, a i lijep je opis u jednom od promo videa gdje lijepo opisuju sve tri sestre i evo što kažu:una adora la vida (prikazana je Ana Lucía),la otra tiene miedo a vivir (prikazana je Ana Laura) y la tercera solo vive para destruirlas a las dos (iana kraju je prikazana Ana Leticia).Ana Lucía je protagonistica, Ana Laura je koprotagonistica, a Ana Leticia je negativka.A u po odjeći, Ana Laura uvijek ima duge haljine i hlače, tako da je ona sigurno šepava.Pogledajte malo bolje slike i video pa ćete vidjeti koja je koja sestra.Da je Ana Lucía šepava sestra, ne bi sigurno visjela po plahti u cirkusu, a u promo videu se lijepo vidi kako ona visi na plahti.

      Izbriši
  5. Ne, Ana Leticia je negativka, Ana Laura je sepava

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno, Ana Lucía je protagonistica, Ana Laura je šepava, a Ana Leticia je negativka.Ana Leticia je najljepša, ima najljepši look i styling (nju baš jako lijepo i šminkaju i odijevaju, elegantno i frizura joj je najbolja i najljepša), a najgori look i styling ima Ana Laura, a Ana Lucía isto ima ok look i styling.Angelique Boyer nije bila loša ni kao Teresa, ali mislim da će kao Ana Leticia biti puno bolja negativka, jer se baš vidi da je zločesta.

      Izbriši
    2. Iako na nekim slikama koje sam vidjela, Ana Laura izgleda kao da je slijepa, a u promo videu se vidi da je ona u nesreći ozlijedila nogu, prikazan je auto koji se okrenuo na krov i vidi se nečija noga kako krvari.

      Izbriši
  6. Diana Lakoš , na stranici latintimes imaš opis sve tri sestre, nije točno ovo što si napisala.Ana Lucía je izgubljena sestra, Ana Laura je šepava sestra, a Ana Leticia je sestra negativka. Pročitaj opis likova tri sestre blizanke pa će vidjeti. Ana Laura ima previše uplašenu facu da bi bila negativka, a Ana Leticia baš ima ozbiljan pogled.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da dobro si napisala Nika Ana Lucia je protagonistica Ana Laura je Co-Protagonistica i Ana Leticia je negativka

      Izbriši
    2. Dobro,hvala.Nije li prije oko imena glavne ženske postave trebalo biti drugačije?

      Izbriši
    3. Mislim da sam pročitala davno još u siječnju kad su tek počeli snimati da je protagonistica Ana Leticia Ana Lucia Co-protagonistica i Ana Laura negativka upravo ovako kako si ti napisala ali ne mogu se sjetiti gdje mislim na twitteru

      Izbriši
    4. Eto,Antoneta,nisam jedina koja tako mislim!

      Izbriši
  7. Onda su ipak promijenili mišljenje pa je konačan opis sestara ovakav:Ana Lucía-protagonistica,Ana Laura-koprotagonistica (šepava sestra,iako ne znam zašto na nekim slikama ima takav pogled da izgleda kao da je slijepa) i Ana Leticia-negativka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,tako je.E,upravo tako! Izgleda kao uplašeni bambi!

      Izbriši
  8. Gledala sam neke isječke Lazos de amor (htjela sam pogledati cijelu telenovelu,ali su izbrisali epizode i ono što sam pogledala sviđa mi se,Lucero je odlična negativka (iako mi je bila puno bolja negativka kao Bárbara/Rebeca u MEPS),ali i kao María Paula u LDA je isto bila super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je otprilike podjednako upečatljiva i dobra i kao Paula i kao Barbara!

      Izbriši
    2. Ja nažalost nisam gledala Lazos de amor a ova serija zapravo ni neće biti obrada od LDA jer sama Nesma je rekla da se uzima samo osnova s tri sestre a da se sve ostalo mijenja. Ovu seriju planiram gledati iako nisam nimalo oduševljena s protagonistima baram je David Zepeta ovdje neću je odmah gledati kad krene jer sada imam neke druge serije koje su mi važnije

      Izbriši
  9. Meni se jako sviđa odabir imena za tri sestre;Ana Lucía, Ana Leticia i Ana Laura.Jedno pitanje za one koji su gledali Lazos de amor zašto je María Paula toliko mrzila Maríu Guadalupe i Maríu Fernandu da ih je htjela uništiti, jel postoji neki poseban razlog tolike mržnje prema sestrama ili u novoj verziji zašto Ana Leticia mrzi Anu Lucíu i Anu Lauru.Meni su najdraže sestre blizanke Marina i Magdalena iz La tempestad, to je jedina telenovela koju sam gledala, a u kojoj se blizanke nisu svađale zbog istog muškarca i nisu mrzile jedna drugu i oba dvije su preživjele na kraju. Marina i Magdalena su bile prave sestre blizanke, uvijek su si pomagale i podržavale jedna drugu, njih dvije su imale prekrasan odnos kad su se upoznale. I da,za Lazos de amor, još jedno pitanje,kad su se M.Guadalupe, M.Fernanda i M.Paula ponovno susrele mnogo godina nakon nesreće koja ih je razdvojila u djetinjstvu, jesu odmah znale da su sestre blizanke ili su to tek tada saznale i jesu li odrasle odvojeno, jer sam vidjela nekoliko videa u kojima se vidi da M.Paula i M.Fernanda žive zajedno u istoj kući sa bakom/tetom, a M.Guadalupe je živjela u nekom naselju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. evo ja cu ti pokusati odgovoriti na to pitanje. kad su stradali u autu u kojem je MF oslijepila, MG ispala iz auta i nasla je jedna žena koja je taman pokopala svoje dijete MP je izazvala tu nesrecu pokrila je ocu oci rukama. kasnije je baki u par navrata rekla da je to MF napravila. obitelj se nakon te nesrece posvetila potragi za MG, a u međuvremenu su se brinuli za dobricu i slijepu MF, i to je MP uzasno frustriralo, i jedino joj je stric pridavao pažnju i volio je kao otac, sto je kod nju izazvalo opsesiju prema njemu i zaljubila se preko usiju. MP je isla u selo gdje je zivjela MG i pretvarala se da je ona. ugl MG kroz cijelu seriju je bila dosadna i nikakvu radnju nije imala, jedino kad bi setala i mimoisla se s nekom od njih prosla bi ih neka jeza. na kraju serije MP je zavezala MF i MG u podrum i ubila strica, pa na kraju i sebe, iako u zadnjoj sceni MG napravi tik koji je MP stalno radila i puste soundtruck koji je uvijek pratio MP.
      i drugo pitanje: MF i MG su se srele u udruzi i MG je vidila da su identicne a MF joj je pocela pricati da je imala sestru koja se zvala kao i ona i da ima jos jedna blizanka, a sve su se spojile i zagrlile 2-3 epizode prije kraja.

      Izbriši
  10. Tek 2-3 epizode pred kraj je prvi susret blizanki?Malo glupo, da, vidjela taj prvi susret MG i MF u udruzi, MG je malo nedostajalo da je srce ne strefi kad se MF okrenula prema njoj i kad je vidjela da su identične, da i nesreću sam vidjela, MP je bila kriva za smrt roditelja. Znači, na kraju ipak umire María Paula.Hvala na odgovorima.A što se tiče Tres veces Ana, u SAD-u počinje 23.svibnja, a završiti će 29.studenog ili 2.prosinca i imati će 140 epizoda.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne zna se umire li MP jer ima jedan video gdje Lucero prica o seriji i rece: Na kraju je ipak umrla Maria Paola, ili mozda ne??? tako da se ne zna koja je umrla. a ovdje nema slijepe nego je ova treca izgubila nogu, znaci s umjetnom je nogom...

      Izbriši
    2. Što se tiče ove misteriozne smrti, našla sam jedan video gdje se opisuju zadnje scene kad M.Paula ubije svog obožavanog strica Eduarda i opisuje sve što se dalje događalo, ne znam koliko je sve to točno, ali piše da je M.Guadalupe umrla,video je postavljen na YouTube-u pod nazivom "María Paula, la verdad (el final de la trilliza perversa),a na jednoj stranici sam pročitala da se María Paula ubila, a sad koliko je sve to točno, ne znam.

      Izbriši
    3. ovaj video sto si vidila je neki fan spojio Lazos de amor i Odavde pa do vjecnosti, gdje je Lucero igrala zlice, pa su samo spojili njene uloge, nista taj video ne znaci

      Izbriši
  11. Ako nekog zanima na YouTube-u ima jedan zanimljiv razgovor Bárbare Greco i Maríe Paule, netko je napravio taj video, pogledajte, video je pod nazivom Bárbara Greco i María Paula por teléfono, fora video

    OdgovoriIzbriši
  12. Tres veces Ana u Meksiku počinje 7.kolovoza nakon Sueño de amor u terminu 20:30 h, a ne 15.kolovoza kako je Zepeda napisao na Twitteru.Tres veces Ana;premijera:SAD-23.svibnja, Meksiko-7.kolovoz.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tres veces ana je DEFINITIVNO RAZOČARENJE za ljubitelje telenovela. Pripadam generaciji 84. i bilo mi je 12 godina kada se serija LAZOS DE AMOR emitovala na programu HRT-a. Ono po čemu će mi uvijek ostati u sjećanju jeste što sam bio ubijedjen da su tri različite glumice glumile Maria Paulu, Maria Fernandu i Maria Guadalupe. TO je očigledni dokaz da je glumica Lusero MAESTRALNO odglumila tri različita lika. Po meni, uz seriju RUBI najbolja mexička telenovela = LAZOS DE AMOR, obzirom da je sve odrađeno fantastično (od odabira glumaca, od scenografije, montaže) i svea ostalog. Kada sam čuo da će Agelique Boyer glumiti troje bio sam posve skeptičan, budući da sam samo na kratko uletio na youtube i pogledao scecne iz serije "TERESA". Odmah sam znao da ova glumica nije dostojna ovako ozbiljne uloge. Što je nagore, po meni, nijedan lik, osim S. RUlli, nije na kvalitetan način /PRIORDNO/ odglumio svoju ulogu. Čitava serija pati od izvještačenosti, nedorečenosti, nepotrebnih flashbackova...A da ne pričam o odabiru glumačke postave koja je najmanju ruku jadna i neprofesionalna...

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.