Cijeli trailer "Mujeres de Negro"


Broj komentara: 7:

  1. I naravno A que no me dejas ide u sloveniji, na svakom programu imaju nešto blago im se :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoćeš vjerovati da sam bila počela pisati članak o "invaziji" telenovela na slovenske tv-kanale, i na kraju sam odustala... :(

      Izbriši
    2. Njima ni ne treba kanal za telenovele, imaju široki izbor, a mi? Mi gledamo ovu talijansku mladu i stalno njeno vraćanje na imanje, dosadna je :(

      Izbriši
    3. I samo jedu, jedu, jedu, jedu, jedu, jedu i jedu... :/ Mislim da im je pola budžeta otišlo na hranu. Ali malo je se popravila u zadnje vrijeme. Negdje oko ovih epizoda podigla se i gledanost u Meksiku, pa će valjda biti nešto bolje, nadam se. :( Još 50-ak epizoda, dakle dva i pol mjeseca. Univision iz SAD-a je taman toliko epizoda skresao, bilo bi super kada bi se ta verzija mogla kupiti, mada je i takva zzz, ali barem bi danas bilo finale. Ali Bog zna što onda slijedi poslije nje, možda nešto još gore, nikad ne znaš.

      Izbriši
    4. ja se bojim da ce brazilska, znam da su kvalitetnije i drugacije, ali meni je Televisa ipak Televisa. Možda nas ipak Doma tv iznenadi na jesen, lani je iz nikud iznenadila sa La Gate (istina nije nas mogla s gorom iznenaditi) dok su im telenovele ubirale odlicnu gledanost, oni su trebali ubacivati ankete koju bi gledali i tako bi samo s glasovima kupovali bez razmisljanja hoće li se gledati, ali ima biti da su tamo na Domi samo pripravnici koji još ne znaju svoj posao...

      Izbriši
    5. u bosni Hercegovini idu Las amazonas što im zavidim jako a našoj doma tv ne očekujem ništa a bilo bih lijepo vidjeti kod nas
      Un camino hacia el destino , Corazón que miente , Las amazonas , Tres veces Ana a bitno je da kod njih ide 0 - 24 krim serije a fanove latinoameričkih serija

      Izbriši
  2. A meni je nije bitno televisa telemundo tv asteka argetinske venezulske kolumbijske peruske samo da se govori spanjonjski

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.