Edith González ima rak


Fanove i ljubitelje telenovela rastužila je vijest o oboljevanju od raka jedne od najpoznatijih glumica iz svijeta latinoameričkih telenovela, Edith González! Da bi spriječila raznorazne špekulacije i (dez)informacije, sama Edith odlučila je izaći pred svoje fanove i očitovati se na društvenoj mreži Instagramu. Napisala je sljedeće:


Pozdrav svoj mojoj obitelji obožavatelja! Kao i uvijek, želim ja sama dati informacije kako bih spriječila špekulacije. Ima već nekoliko dana otkako sam u bolnici, jer sam osjetila snažne bolove u predjelu abdomena, i doista su pronašli kancerogena tkiva, te ih uklonili u potpunosti. Kako je sve dio jednog procesa, morat ću sljedećih mjeseci primati terapiju. Snažna sam, puna života i radim! Samo se nadam da će te me u ovome pratiti sa svom ljubavlju i podrškom. Zahvaljujem na vašem interesu koje ste iskazali za moje zdravlje, redovno ću vas obavještavati putem svojih društvenih mreža i neću davati nikakve izjave. Imate svu moju ljubav i nježnost. Volim vas!

Vijest je obišla sve medije, a na njezine društvene mreže slile su se horde fanova i obožavatelja, pa i onih "običnih" ljudi, koji su joj došli iskazati suosjećanje i potporu.


Prije mjesec dana, Edith je završila telenovelu "Eva, la trailera", koju je snimila za američki Telemundo. Za tu prigodu, meksička TV Azteca posudila ju je rastućem američkom divu, a Edith je jedna od vrlo rijetkih glumica, koju Azteca (koja je na vrlo lošem glasu oko tretmana glumaca) tretira i čuva poput prave zvijezde...

Sretno!

1 komentar:

  1. Šteta,baš mi je žao,Edith González je jedna od najboljih meksičkih glumica starije generacije i jedna od meni jako dragih glumica.Nadam se da će se izvući i da će na kraju sve dobro završiti.Sretno,Edith i želim ti brz oporavak.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.