Erika de la Rosa priča o Edith González i raku


Nakon što je obožavatelje telenovela zabrinula vijest o raku koji je otkriven jednoj od najpoznatijih zvijezda istih, Edith González, meksički časopis "Basta" kontaktirao je Eriku de la Rosu, njezinu prijateljicu, s kojom se zbližila tijekom snimanja nedavne telemundove telenovele, "Eva, la trailera". "Edith je snažna, i oslobodit će se te bolesti, sigurna sam. Ona se samo drži uputa koje je dobila od doktora i dobro se osjeća. S njom se slažem super, učinile smo odličan posao u 'Eva, la trailera'. Nažalost, veoma je tužno to kroz što trenutno prolazi, ali ona je dobro!". Erika je vrlo mirna i optimistična, i kaže da na Edith s mnogo ljubavi pazi njezina cijela obitelj i svi ljudi koji je vole: "Okružena je obitelji, ima na raspolaganju sva moguća sredstva koja su potrebna u situacijama poput ove, i već je poduzela neke korake u pravo vrijeme. Vijest o bolesti primila je vrlo mirno i mudro. Ja kad sam saznala, jako sam se šokirala i odmah sam je nazvala i primjetila da je Edith puno mirnija i puna elana. Odmah mi je rekla: 'Dobro, kad se vidimo, kad ćemo opet spojiti naše kćeri kad si već u Meksiku?', a ja sam joj odgovorila: 'Smiri se, bolje da pričekamo da se oporaviš jer si tek izašla s bolničke njege', na što je ona meni uzvratila: 'Čovječe, odlično se osjećam, onda se vidimo idući tjedan'."

Erika je za kraj dodala: "Stalno smo u kontaktu preko telefona. Ne znam puno detalja o kemoterapijama na koje mora ići, znam samo onoliko koliko je ona htjela podijeliti, no ono što mi je sada, u ovom trenutku najvažnije jest da učinimo da se ona osjeti voljeno i da smo tu, uz nju".


Edith i Erika, dvije ljute rivalke do smrti iz "Eva, la trailera", a u stvarnom životu vrlo dobre prijateljice.

Nema komentara

Pokreće Blogger.