Gledanost 21.-27. studenog Meksiko


Vrlo loš početak "La Candidata" u velikoj mjeri vrlo vjerojatno duguje se i vrlo lošoj gledanosti prethodne "Sin rastro de ti", čija se gledanost u drugom tjednu emitiranja spustila ispod 8%... Osim toga, društvenim mrežama odavno već kruže raznorazne teorije zavjere, prema kojima Televisa s ovom serijom nastoji "pogurati" Margaritu Zavalu, bivšu Prvu damu i predsjedničku kandidatkinju na izborima, koji očekuju Meksiko 2018. godine.

Vino el amor 16.9

Tres veces Ana 12.9

Rosario Tijeras 12.6

Despertar contigo 10.3

La candidata 9.1

Broj komentara: 5:

  1. Zanimljivo mi je ovo s Margaritom... Vidio sam par puta takve komentare, ali nisam baš obraćao pozornost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je to moguce, ja citam kako je la candidata najgkedanija u sbom terminu ima i rating objavljuje se. A sad ovo 9.1jesi sigurna fan?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemam ja što biti sigurna ili ne, ovo su istraživanja koja imaju svoj izvor i ljude koji stoje iz njih (HR Media). Samo ću ti reći da ne obraćaš pozornost na raznorazne račune po društvenim mrežama, koje objavljuju "gledanost". NE objavljiva se gledanost još uvijek (a sumnjam da i bude uskoro)! Kada počnu izlaziti SLUŽBENE brojke, e ja ću onda biti prva koja će ih prenijeti. :) Ne nasjedaj na svašta. Dotad vjeruj samo HR Mediji. Pozdrav :)

      Izbriši
  3. Tres veces Ana samo 12.9 %,loše,loše i sve su ispod 20%,a za TVA sam bila pročitala da će ju skratiti,nije dovoljno što je Univision izmasakrirao i unakazio posljednje epizode,sad će još i Televisa skratiti Tres veces Ana za 10 epizoda,negdje sam pročitala da će Tres veces Ana u Meksiku imati 110 epizoda + finale.Više se ne sjećam koja je bila posljednja Televisina telenovela koja je imala gledanost veću od 20 %,jer već dugo sve Televisine telenovele imaju gledanost ispod 20 %.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Produkcija EBA je na Twitteru napisala da kreću 23. siječnja 2017., otud to da bi TVA mogla pod nož.

      Izbriši

Pokreće Blogger.