Anketa: Što biste željeli gledati nakon "Život teče dalje"?

Broj komentara: 16:

  1. Fan jel ti to imas neke informacije sto bi moglo ici poslije zivot tece dalje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe nemam :) Rekli su mi da se još uvijek ne zna... Mada sumnjam da se ne zna, ali očito iz ovog ili onog razloga ne žele reći.

      Izbriši
    2. Iako vjerujem da bi mogla ići "Pasión y Poder". Govorili su da su je otkupili, pa nema smisla da skuplja prašinu.

      Izbriši
  2. dobro, vidjeti ćemo. iako ja ne bi volio jer mi je serija nikakva. i mislim da je prejaka za taj termin.ali vidjeti ćemo. sto se tiče en tieras salvajes od onoga sto si pricvala tko je i tko bi trabo biti u seriji treba dodat jos i Marthu julliu sto mi je takoder izuzeteno drago,santiago ramundo, maricruz najera, neka gloria peralta s aztece,mike biagio, diano bracho će takoder biti, nije daniela umjesto nje nego u obadvije u seriji,lisardo, cesar evora ali to se zna otprije. diega oliveru su takoder potvrdili. https://twitter.com/telenovelesco_

    OdgovoriIzbriši
  3. Tres veces Ana mi je omiljena telenovela,a odlične su bile i:Un camino hacia el destino,A que no me dejas i Lo imperdonable,a ako je istina da su otkupili Pasión y poder,onda neka nju puste,iako sam čula da je jako dosadna i da je dobila jako loše kritike i negativne komentare

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od jako loših kritika i negativnih komentara do nagrade za najbolju telenovelu godine.

      Izbriši
  4. Neka bude La sombra del pasado. Nekako pričom i temom paše uz taj kanal i taj termin!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To bi bilo super nisam je gledala a voljela bi

      Izbriši
    2. Upravo to.Ja sam znala nešto malo virnuti na pop tv kad se tamo prikazivala.A osim toga, čim je prerada od El manantial odmah se zna da je to-to!:-)

      Izbriši
  5. Ja sam gledao LSDP i meni je odlicna telenovela. Mapat zna napravit seriju. I bas ovih dana sam se malo prisjetio scena te telenovele i finala i ta serija bas odgovara po svemu za taj termin. ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Citala sam na internetu na jednoj stranici da na hrt1 poslje zivot tece dalje nece biti vise sapunica....nadam se da to nije istina...:/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja sam pročitala to na forumu.hr da nakon život teće dalje ide neka australska serija.Ja se isto nadam da nije istina

      Izbriši
  7. Jedan/jedna od djelatnika/ djelatnica za Korisnike HTV-a mi je odgovorio/odgovorila da nakon Život teče dalje ide repriza serije Život koji zovem dom i da za telenovelu još uvijek nemaju informaciju.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.