Poster "El Bienamado"


Premijera 23. siječnja u 20 sati, na Las Estrellas.

Broj komentara: 6:

  1. Poster kao bombon!Što se tiče premijere.Zar već?Kud prije?:-O

    OdgovoriIzbriši
  2. Uzas. Netko tko ne gleda i ne prati redovno telenovele pomislio bi da je ovo neki crtic. Sta se dogodilons nicandrom? Oho ne mislim gledati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što je ovdje tebi točno užas?

      Izbriši
    2. Slažem se i poster je kao i sve ostalo vezano za ovu seriju,katastrofa,ja se samo da ovaj užas od serije neće imati prevelik broj epizoda

      Izbriši
  3. pricalo se da ce imati 80 epizoda a sve ovisi o retingu i pocelo se pricati da ce u terminu nasljedi juan osorio s novom komicnom sapunicom meni fali o strane Osoria jedna dobra melodrama od 2009 i nakon Mi pecado nije nista u tom zandru snimio

    OdgovoriIzbriši
  4. Užasna telenovela,iako je bilo dosta poznatih glumaca koje volim i koji su mi draga,radnja i likovi ove serije su mi bili katastrofa,jako loša,preloša komedija,jedna od,ako ne i najgora Televisina telenovela koju sam vidjela

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.