"Boja strasti" ponovno na HRT-u


Iako smo po nedavnom završetku brazilske "Život teče dalje" (orig. A vida da gente) ostali bez ijedne latinoameričke produkcije na malim ekranima, HRT se pobrinuo da to ne bude dužeg vijeka. Tako je jučer, doduše nerazumno kasno krenula repriza "Boje strasti" (orig. El color de la pasión), jedne od najhvaljenijih televisinih telenovela posljednjih godina, a potječe iz 2014. Protagoniste igraju Erick Elías i Esmeralda Pimentel, dok je producentsku palicu preuzeo hvaljeni Roberto Gómez-Fernández. Reprizu "Boje strasti" možete gledati (uvjetno rečeno) od ponedjeljka do petka u terminu oko 2 i pol sata iza ponoći. Jučer su se emitirale prva i druga, a danas su na rasporedu treća i četvrta epizoda. Telenovela broji 122 epizode.

Broj komentara: 9:

  1. Telenovela je odlična,ali ovaj termin u 2 ujutro im je kriminalno očajan,pa to neće nitko gledati,ne znam tko noralan bi se ustajao u 2 ujutro samo zbog gledanja serije i kako to da je HRT počeo reprizirati telenovele,oni to dosad nikad nisu radili,što im se dogodilo,odabrali s reprizirati odličnu telenovelu,još samo kad bi ju stavili u neki bolji termin,to bi bilo super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A s obzirom da skoro nikad ništa nisu davali,ovo je još i dobro!Ako se ne sjećaš,pred koju godinu na HTV-u 2 su u oko 6:00 h prikazivali samo 2 puta dvije telenovele,naravno, opetovano,a one su La fuerza del destino i Amor bravio.

      Izbriši
  2. Bolje išta nego ništa!Bar neka, naravno normalna!A barem mi je drago zbog ove!

    OdgovoriIzbriši
  3. Telenovela je odlicna ali termin kakva glupost. Uzas. Mozda to treba gledati i s pozitivne strane, mozda je to neka najava povratka meksickih telenovela na hrt poslije ove australske gluposti. Bar se tome nadam. A tko ce gledati bilo sto u to doba? Strasno hrt strasno. Sta mislis tj fan?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam gledala neku noć, baš kad sam pisala ovo *_* hehe doduše nisam nijednu više, ni prije ni poslije... Ali da, lijepo što imamo barem nešto, pa makar bilo i tako kasno.

      Izbriši
  4. Boja strasti je jedna od najboljih telenovela koje je Televisa ikad snimila,obožavala sam ju gledati (kad je išla prvi put,na HRT-u 1 u termnu 12:30) redovito sam gledala i jedva sam čekala svaku novu epizodu toliko mi je bila zanimljiva,nije niti malo dosadna,jako zanimljiva telenovela otpočetka do kraja,likovi,radnja,glumci,od mene ova telenovela dobiva same pohvale,nemam niti jednu zamjerku na ovu telenovelu.Boja strasti je definitivno jedna od najboljih telenovela koje sam ikad gledala

    OdgovoriIzbriši
  5. Jel dolazi išta novo latinoameričko u 12:25???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kažu da bi trebalo po završetku ove australske serije, koja ima četiri sezone, a trenutno se vrti mislim oko polovice druge sezone.

      Izbriši
  6. Ja bih,prijatelji dragi,čak i ostavila ovaj termin i u njemu stavljala stare latinoameričke telenovele koje su se prije prikazivale na HTV-u i na drugim hrvatskim televizijama!Bilo bi ih se baš lijepo prisjetiti!:-)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.