Diana Bracho u "Inesperadamente Tú"


Polako se popunjava glumačka postava nadolazeće televisine komedije, nasljednice aktualne Nicandrove "El Bienamado" (Jesús Ochoa, Mariluz Bermúdez, Mark Tacher). Priliku da naslijedi termin dobio je producent Juan Osorio, a njegov novi projekt nosi radni naziv "Inesperadamente Tú", o kojem smo već pisali. Novost je da je u glumačku postavu ušla veteranka meksičke televizijske scene, Diana Bracho. Iako smo je navikli gledati kao maestralnu negativku, ona će u "Inesperadamente Tú" ipak igrati dobricu, ulogu kakvu nije imala još od 2003. godine i telenovele "Bajo la misma piel" (Kate del Castillo, Juan Soler). Možemo usput spomenuti i jednu zanimljivost; Diana je umalo zaigrala 'Dolores' u "Quiero amarte" (Karyme Lozano, Christian de la Fuente), inače protagonističinu kumu dobra srca, no u posljednji čas došlo je do promjene - Diana je preuzela ulogu glavne negativke 'Lucrecije', a na kraju je 'Dolores' odigrala Olivia Bucio.

Spomenimo i da Erick Elías, iako najavljivan kao jedan od trojice protagonista, ipak neće zaigrati u telenoveli. Njegovo mjesto mogao bi preuzeti Daniel Arenas. Snimanja "Inesperadamente Tú" kreću krajem ožujka ili početkom travnja. Premijera se očekuje u svibnju u 20 sati na Las Estrellas.

4 komentara:

  1. Diana Bracho kao pozitivka?Zanimljivo,meni je Diana Bracho jedna od najboljih i najtalentiranijih negativki iz meksičkih telenovela,baš me zanima kakva je kao pozitivka,kao negativka je dokazano fenomenalna i jako uvjerljiva,nadam se da će kao pozitivka biti jednako dobra.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isto tako je i Grettell Valdez nemali broj puta bila glavna ili sporedna negativna ili pak ko- negativka i onda joj se u lanjskoj telenoveli napokon nasmiješila sreća ulogom ko-protagonistice!Ako je ona to mogla baš isfurati onda može i moja imenjakinja Bracho!

      Izbriši
  2. Baš mi je drago što moja imenjakinja Bracho ulazi u ovu pekarski telenovelu!Takav format će joj baš pasati a uloga pozitivke će joj,vjerujem itekako,baš ono,super stajati!:-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nakon onog što sam vidjela,moram priznati da me Diana Bracho jako ugodno iznenadila sa pozitivnom ulogom,odlična je i humoristična,super joj je sjela ova uloga,sviđa mi se kao pozitivka

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.