HRT: "Voli me zauvijek" od 22. ožujka!


Iako je prvotno bilo zamišljeno repriziranje prve tri sezone australske serije "Mjesto koje zovem dom" (orig. A place to call home) pa premijerno i četvrte sezone, spomenuta serija odlazi s Prvog programa Hrvatske radiotelevizije nakon treće sezone i to 21. ožujka, a dan kasnije, u srijedu, 22. ožujka zamjenjuje ju televisina "Voli me zauvijek" (orig. A que no me dejas), jedna od dvije posljednje telenovele s kojima je Televisa postizala gledanost od preko 20% u Meksiku! Od sjajne glumačke postave, izdvojimo Leticiju Calderón, Artura Penichea, Lisset, Ceciliju Gabrijelu, Eriku Buenfil i Césara Évoru. Priča se prelama na dvije etape. Prva etapa traje 72 epizode, a druga 70. Ukupno telenovela broji 142 epizode. Producirao ju je Carlos Moreno Laguillo, čiji su radovi hrvatskoj publici izrazito poznati: "U ime ljubavi" (orig. En nombre del amor), "Kad zavolim, vrijeme stane" (orig. Cuando me enamoro) i "Prkosna ljubav" (orig. Amor Bravio). Camila Sodi, inače nećakinja poznate Thalíje, igra protagonisticu kroz obje etape. U prvoj joj etapi partnera igra Osvaldo Benavides, a u drugoj Ignacio Casano. Glavne negativke utjelovile su Alejandra Barros i Laura Carmine, koja je za ovu ulogu dobila i nagradu "TV y Novelas" prošle godine. Složit ćete se, glumačka postava grca poznatim imenima. Kako smo već rekli, telenovela s emitiranjem kreće u srijedu, 22. ožujka u 12:20 sati na HRT 1, a reprizu ćete moći gledati svako jutro od oko 5:45 sati.

21 komentar:

  1. Napokon hvala ti Boze i to kakva telenovela. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. jupi,odlična telenovela,gledala sam,dok je išla u Meksiku

    OdgovoriIzbriši
  3. Alejandra Barros je u A que no me dejas bila odlična,potpuno je zasjenila uvijek odličnu Lauru Carmine sa svojom ulogom Juliete,glavne negativke i psihički nestabilne sestre glavnog junaka Adriána (Osvaldo Benavides).Bravo,HRT 1,odličan odabir popodnevne telenovele,telenovela mi nije bila niti malo dosadna.Sve 5 za ovu telenovelu:likovi,radnja,glumci,sve je perfektno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja se veselim jako da bar doma tv vrati sapunice popodne

      Izbriši
  4. Ja kad sam na web stranici od HTV-a prelistavala tv raspored htv-a 1 i ugledala kako će biti uskoro telenovela A que no me dejas,mojoj sreći nije bilo kraja!:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. i baš kad sam pomislila da su sve hrvatske TV-kuće odustale i dignule ruke od meksičkih telenovela,pročitam ovaj članak.A A que no me dejas je fenomenalna telenovela,sve je savršeno,malo je dugačka,iako ne preduga(142 epizode),ali nije dosadna telenovela,stvarno su me iznenadili (naravno,jako ugodno) s odabirom ove telenovele.I evo,baš sam neku većer,opet na internetu vrtila i gledala neke scene iz ove odlične telenovele.Tko još nije gledao,,svakako mu toplo preporučujem da pogleda A que no me dejas kad počne sa prikazivanjem.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nazalost ja sam toliko puno ocekivao od te telenovele i kada sam je odgledao bio sam uzasno razocaran... serija toliko razvucena i dosadna... vidjecete i sami nazalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ću tebe najdublje razočarati i reći ti da te najdublje demantiram.

      Izbriši
  7. Gledao sam seriju od pocetka do kraja kad se prikazivala u Meksiku i sad cu opet kod nas. Serija je fenomenalna, ne znam kako netko moze napisati da ke dosadna.. a stk se tice alejandre baros ona je fenomenalna glumica, fenomenalna negativka i Julieta je bila perfektna. Ali ne bj bas rekao da je zasjenila Laurh Carmine jer to nije istina. Oba dvije su fantasticne i bile su fenomenalne pogotovo njihove zajednicke scene. Ali Laura je numero 1 ove telenovele kao i svake u kojoj glumi , na kraju krajeva dobil je nagradu za najbolju negativku potpunk zasluzeno.

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni je telenovela bila odlična i uopće mi nije bila dosadna,ali naravno da nemamo svi isti ukus i isto mišljenje,ja sam samo rekla svoje mišljenje,meni se telenovela jako svidjela i jedna mi je od najomiljenijih telenovela koje sam gledala (a vjerujte mi,gledala sam jako puno telenovela.Alejandra Barros je bila fenomenalna negativka,a i Arturo Peniche je imao odličan lik i sviđa mi se kako se Gonzalo (lik koji je Arturo Peniche) promijenio kako je radnja išla dalje,a drugom dijelu telenovele,pojavljuje se i Brandon Peniche (u stvarno životu sin glumca Artura Penichea)i ovdje su on i Arturo otac i sin kao i u stvarnom život,a René (lik koji glumi Brandon Peniche) je jedan od glavnih negativaca u telenoveli,u drugom dijelu.Iskreno,meni je Alejandra Barros u ovoj telenoveli bila puno bolja od Laure Carmine,potpuno ju je zasjenila,ni Laura nije bila loša,odlična je bila kao i uvijek,ali Alejandra me jednostavno oduševila kako je perfektno odglumila labilnu i psihički nestabilnu sestru glavnog junaka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova telenovela također bila odlična prvi dio je bio puno bolji dok me je drugi razočarao meni je drugi dio bio dosta lošiji a pogotovo glavni par koji je bio zajedno svega zadnje dvije epizode to mi je bilo totalno glupo a i Camila Sodi je bila puno bolja u paru s Osvaldom Benavidesom ali dosadna i razvučena nije uopće danas su skoro sve televisine novele dosadne i ova je najbolji mogući izbor završila sam s gledanjem nedavno ali mislim da neću gledati ponovno za Alejandru Barros se slažem s tobom Nika

      Izbriši
  9. Opet repriziranje zalosno...serija vec gledana Na NasemProgramu...Kad ce nesto novooooooo????

    OdgovoriIzbriši
  10. Di je ta serija bila na nasem programu o cemj ti pricas?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zamijenio ili zamijenila on ili ona Pop tv i HTV 1! Haha!

      Izbriši
  11. Nije ovo repriza nego premijera i što se usporedbe tiče,meni je Alejandra Barros u A que no me dejas bila sto puta bolja nego Laura Carmine,bila je ovdje i Laura odlična kao i uvijek,ali Alejandra je bila perfektna,stavrno je maestralno odglumila psihički nestabilnu osobu,Alejandra je rasturila ulogu,pogotovo u scenama ludila,te scene je odglumila savršeno i jako uvjerljivo.Ali naravno da svatko ima svoje mišljenje,a moje mišljenje je to da je Alejandra Barros potpuno zasjenila Lauru Carmine u A que no me dejas i bacila ju u drugi plan sa svojom glumom i likom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što za većinu publike i za struku očito lani nije bilo dovoljno!

      Izbriši

Pokreće Blogger.