Pogledajte prvu epizodu "Caer En Tentación"



Dragi posjetitelji bloga, samo za Vas objavljujemo prvu epizodu dugoočekivane televisine telenovele, "Caer En Tentación", koja je sinoć krenula s emitiranjem u Meksiku, kako biste izbjegli rizik od posjećivanja rizičnih stranica.


Broj komentara: 5:

  1. Prvi nastavak mi je bas dobar..nadam se da ce nastaviti tako ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo i ja upravo završila, baš mi je vrijeme brzo prošlo... Ima potencijala i puuuno. :)

      Izbriši
    2. Da, nije ona uobicajna prica siromasna bogatas bla bla.Zasad djeluje super.Postava mi je vrh.Nadam se da je gledana u Meksiku ��

      Izbriši
    3. Bila je najgledaniji program u Meksiku sinoć, oko 16% je bila gledanost. :) Ok za početak, "Hoy Voy A Cambiar" joj je ostavila termin u relativno dobrom stanju. Sad ćemo vidjeti što će biti... :) Vjerujem da je ostavila dobar okus, početak je bio relativno brz i prepun događaja. Glavna greška kod "La Candidata" je bila to što je početak bio prespor. Valjda su naučili lekciju.

      Izbriši
  2. Super i ja sam iskreno ocekivala sporiju radnju..bas mi je drago radi gledanosti..Mada sad sumnjam da ce biti gledano zbog ovih dogadjana u Mex.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.