Službeno skraćena "Me Declaro Culpable"



Nakon što smo prije 13 dana prenijeli nagađanja da bi aktualna televisina ranovečernja telenovela "Me Declaro Culpable" mogla biti skraćena, nismo dugo čekali na potvrdu. Naime, svega par dana kasnije pojavili su se promo-materijali telenovele koji najavljuju finale za ovu nedjelju, 28. siječnja. Nema službenog razloga zašto bi "Me Declaro Culpable" bila skraćena, tim više što se njezina gledanost ne razlikuje puno od telenovela koja slijede nakon nje ("Papá A Toda Madre" i "Caer En Tentación"), a koje bi trebale imati daleko veću gledanost (a nemaju!), no one neće biti skraćene. Međutim, kao i uvijek, postoji onaj neslužbeni razlog. On kaže da su se producentica Angelli Nesma Medina i šefica odsjeka za dramaturgiju na Televisi, Rosy Ocampo posvađale, jer je Ocampo željela priču odvesti u drugom smjeru, što producentica Nesma nije željela dopustiti. Zatim je Ocampo naložila da se "Me Declaro Culpable" skrati, pa će tako telenovela imati tek 62 epizode. Neki izvori prenose kako je producentica Nesma duboko razočarana; toliko da razmišlja o odlasku s Televise. Telenovelu "Me Declaro Culpable" protagonizirali su Mayrin Villanueva, Juan Soler, Irina Baeva i Juan Diego Covarrubias. Negativce su igrali Daniela Castro, Sabine Moussier, Pedro Moreno i Ramiro Fumazoni. Po završetku "Me Declaro Culpable", termin od 19.30 sati preuzima dokumentarna sapunica "La Rosa De Guadalupe" koja će se emitirati po dvije epizode dnevno, a 19. veljače starta telenovela "Hijas De La Luna". Međutim, kao što smo prije nekoliko dana izvještavali, postoje nagađanja da bi se "La Rosa De Guadalupe" mogla zadržati u terminu od 19.30 sati, a da će se "Hijas De La Luna" emitirati u 18.30 sati.

Nema komentara

Pokreće Blogger.