Erika Buenfil: ´´Želim se opet zaljubiti´´

Nakon lika Victorie Balvanere, kojeg je odigrala bez ijedne zamjerke za telenovelu ´´Amores Verdaderos´´, Erika Buenfil, 48-godišnja meksička glumica izjavila je da bi se voljela opet zaljubiti. Lijepa protagonistica telenovele ´´Amores Verdaderos´´ je izjavila da ju je lik koji je interpretirala za spomenutu telenovelu uvjerio da i starije žene imaju pravo zaljubiti se i osjetit se voljenom.
U Hrvatskoj je gledamo kao Mariu Antonietu
u ´´Pobjedi ljubavi´´
´´Kad bih hodala ulicom, onda bi mi prilazile gospođe koje gledaju telenovelu i tada bi mi govorile da bi bilo dobro da se ´Victoria Balvanera´ opet zaljubi, jer naposljetku, sve imamo pravo pronaći čovjeka svoga života i imamo pravo - voljeti...´´.
Telenovela je završila jučer, a enormni uspjeh koji je polučila ostavio je veliki smiješak na Erikinom licu te ju je čak malo i ´pogurao´ da se u ljubavi nikada ne preda...
´´Ako Bog želi i život mi dadne priliku, voljela bih se osjetiti iznova zaljubljenom, s nekim pored sebe te da se zabavljam; voljela bih tog nekog pronaći pogotovo sada kad sam od ponedjeljka slobodna...ili jednostavno - neka on mene pronađe...´´ - nadodala je.
Erika, što se tiče profesionalne karijere, trenutno ne namjerava ništa. Želi se samo odmoriti budući da su pripreme i snimanja telenovele ´´Amores Verdaderos´´ trajala gotovo pa godinu dana.  Kaže da nema pritiska niti žurbe, sad jedino što želi jest uživati s svojim 9-godišnjim sinom Nicolásom.

Nema komentara

Pokreće Blogger.