´Gospodarica Vendavala´ out nakon samo tri dana!

Što nam to dolazi po završetku ´´Prkosne ljubavi´´???
Telenovela ´´La Mujer del Vendaval´´, koju protagoniziraju José Ron i Ariadne Diaz je izbačena iz programa kolumbijske televizijske postaje RCN nakon samo tri dana od premijere. Možda ovo i ne bi trebalo začuditi toliko, uzme li se u obzir podatak da je to jedna od uvjerljivo najmanje gledanijih telenovela meksičke produkcijske tv-kuće Televisa. No, ono što bi nas trebalo sasvim sigurno zabrinuti jest činjenica da upravo ova telenovela, ´´La Mujer del Vendaval´´ jest ona koja dolazi po završetku telenovele ´´Amor Bravio´´(´´Prkosna ljubav´´). Još jedan zabrinjavajući podatak jest da spomenuta telenovela, koja će se kod nas prevesti kao ´´Žena s Vendavala´´ ili ´´Gospodarica Vendavala´´ ima čak oko 165 nastavaka, što bi otprilike odgovaralo broju nastavaka koje ima ´´Prkosna ljubav´´, tako da smjenu nadolazeće telenovele možemo očekivati tek za otprilike 8 mjeseci...!

Broj komentara: 11:

  1. Meni se jako sviđa i jedva dočekam nove epizode. Jučer sam prvi put pročitala ovu objavu i jako me iznenadilo to da je slabo gledana. Malo sam dalje čitala i neki mediji pripisuju tu slabu gledanost lošem terminu emitiranja, oko 6 popodne na Canal de las estrellas. Samo - jučer sam preletila prvih 20 epizoda serije "Un esposo para Estela" i možda se slaba gledanost krije u činjenici da je Mujer del Vendaval skoro pa identična kopija "Estele". Možda se gledatelji tamo nisu zagrijali za priču jer su znali što će se dogoditi...mislim na refritose, podgrijane telenovele su navikli, ali u ovom primjeru radnja je identična, čak i dialog. Kako bilo, meni se sviđa, pogledat ću i jednu i drugu do kraja. José Ron je odličan i onda ta kemija između njega i Ariadne, u njihovim scenama frcaju iskre. Kome se svidila La mentira, Apuesta por un amor i Llena de amor, svidit će se i ova novela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo ja sam danas pogledala prvu epizodu i mogu ti reći da... Ono, nije to sad neka napetost ili nešto takvo što bih čekala s nestrpljenjem i uzbuđenjem do sutra. Ali, telenovela mi je ok! SIMPATIČNA a još i kad se njih dvoje skompa biti će još bolje :) Ali najčešći savjet koji sam dobivala od prijatelja iz Meksika bio je: SAMO IMAJ STRPLJENJA KADA SE RAZDVOJE(tj. posvađaju)! Hihihi :D iskrena i najljepša ti hvala na komentaru :) A "Apuesta por un amor" mi se SVIĐALA jaako, stoga po tvome savjetu očekujem i ovu da me "zapali" hehehe... POZZZ!!!

      Izbriši
    2. Ja san upravo pogledala 142 uff napeto je napeto. Definitivno mi ulazi u top 10 svih vremena. Ja bi gledala još koju od Televise, samo nijedna me nije "zapalila" i ne znam odakle da počnem. Jel možeš preporučit koju noviju u kojoj se tako malo vole-malo mrze?

      Izbriši
    3. Pa čuj... Od Televise bi ti recimo dobra mogla biti ´´Corazon Indomable´´(iako je to onako baš tradicionalna i već milijun puta viđena tematika jedne telenovele)... Ako bi baš htjela neki savjet, onda ti preporučujem ´´Mentir para vivir´´ koja u ponedjeljak kreće! Jedno ti je: priča je ORIGINAL, ona će na neki način biti kriva za smrt njegova oca, ona će lagati, tj. krivo će se predstavljati(a mislim da znaš kakve zgode se tada dogode)... :) Sve u svemu, mislim da bi ´´Mentir para vivir´´ mogla biti jedan od najvećih hitova 2013. godine. JA ĆU JE GLEDATI! :) A još tu je i Daaviddd :DD

      Izbriši
    4. Pogledala sam trailer za "Corazon Indomable" ali nije me privukla. "Mentir" bi mogla pogledati, kad se odvrti neki veći broj epizoda. Zaglavila san na novelama od Venevision-a u međuvremenu, već sam bila zaboravila koliko su drukčije. Hvala na preporukama :)

      Izbriši
    5. Triler od "Corazon Indomable" i nije baš nešto, ali kasnije postaje izvrsna telenovela. A Venevision... Hmm... Oni imaju super priče, ali produkcija im je katastrofalna, na razini "Male nevjeste". Ali za scenarije - SVAKA IM ČAST! :) Nema na čemu, i što god trebaš - samo pitaj ;)

      Izbriši
    6. Ma kad je priča dobra opraštam im i da glume u vrećama za smeće. Skroz sam se navukla - u par dana sam prošla Un esposo para Estela, sad sam pri kraju "La vida entera". Luis Gerónimo Abreu mi je malo "upao u oko" ;). Ako se uskoro ne zaposlim ovo će se opet pretvorit u pravu ovisnost za mene aj aj aj

      Izbriši
    7. Hahaha valja, valja malo.. :) Malo sebi ugađati, mora se nekad! A kako si u par dana prošla "Un esposo para Estela"?? Na preskoke ili...?

      Izbriši
    8. Ako ikako mogu (u zadnje vrime) pratim samo protogoniste, tako da da na preskoke. Jedino Mujer del.. sad gledam i malo šire, pratim i likove sa strane. Ti si je nastavila gledati, kakva ti je?

      Btw, glede moje mini ovisnosti od prošlog tjedna s glumcem Luisom G. Abreu, pokušala sam gledati novelu "La viuda joven", ne znam si kad čula za nju. Ajme meni - preloše, toliko histeričnih likova na okupu, da mi je nekako vratit tih sat i pol života =/

      Izbriši
    9. "La mujer del Vendaval" je ZASAD vrlo dobra! Bojim se da je ne ureknem, ali ono što je neizbježno jest činjenica da gotovo da nema osobe koja nije rekla da postane malo kasnije dosadna užasno...! Ali, uživamo dok možemo ;) Čula sam za tu "La viuda joven", ali o njoj ne znam ništa... A eto, kako govoriš - i bolje da ne znam... :)

      Izbriši
  2. Pa La mujer de vendaval je remake telenovele Un esposo para Estela

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.