Završena snimanja ´´La Mujer del Vendaval´´

Ariadne Diaz, MaPat, Jose Ron i Agustin Arana
Telenovela ´´La Mujer del Vendaval´´ je nakon mjeseci i mjeseci napokon privedena svome kraju. Ili barem, kraju su privedena njezina snimanja. U svrhu toga, glumačka postava telenovele koja sutra starta kod nas, okupila se na televisinom Foro 9 da bi proslavila kraj, onako, osrednje uspješnog projekta. Protagonisti ove priče rekli su:
Ariadne Díaz: "Vrlo sam se lijepo provela. Sretna sam što, evo, dobro završavamo projekt. Također, 14. lipnja započinjem s ´´Perfume de Gardenia´´..."
José Ron: "Presretan sam zbog prilike koja mi se pružila. Ovo je bio jedan vrlo lijepi projekt..."
Nakon što su završili ´´La Mujer del Vendaval´´, Jose Ron i Ariadne Diaz ponovno će glumiti par, i to u spomenutoj predstavi ´´Perfume de Gardenia´´, u kojoj su oboje dobili angažman. Inače, protagonisti spomenute predstave su Marjorie De Sousa i Sebastian Rulli.

Glavna negativka ´´La Mujer del Vendaval´´, Chantal Andere se zahvalila svom osoblju televisinog Foro 9: "Volim vas jako puno! Na ovome mjesto snimala sam 8 telenovela, gotovo zaredom... Poznajem obitelji svakog pojedinog tehničara, bilo da sam ovdje ili na nekom drugom foru, uvijek ih pokušavam nekako zabaviti..."

Manuel Flaco Ibanez je u telenoveli tumačio lik Timotea, Octavijinog(Chantal Andere) pomagača koji je cijelu stvar pokušao izvući u svoju korist. I on je bio dosta emotivan, teško mu se bilo oprostiti od lika kojeg je cijela meksička publika simpatizirala.
Ulaz na Foro 9 bio je sav u znaku ´´La Mujer del Vendaval´´: figure, veliki tv-ekrani s likovima iz telenovele, karikature i još mnogo toga što glumačku postavu nije ostavilo ravnodušnima. Telenovela ´´La Mujer del Vendaval´´, za naše potrebe prevedena kao ´´Nasljednica s Vendavala´´ se premijerno prikazuje od sutra, u 12:40h na HRT1,   na mjesto danas završene telenovele  ´´Prkosna ljubav´´(´´Amor Bravio´´)

Nema komentara

Pokreće Blogger.