Ecker ponovno za Televisu!

U prošlogodišnjoj ´´Evi Luni´´ partnerica mu je bila prekrasna Blanca Soto
Nakon mjeseci i mjeseci nagađanja, napokon se otkrilo tko će biti protagonist obrade ´´Mi segunda madre´´, koja bi svoje emitiranje trebala započeti po završetku ´´Corazon Indomable´´. Ili, mogli bismo reći da su se potvrdila brojna nagađanja da će meksičko-američko-kolumbijski glumac brazilskih korijena Guy Ecker(1959.) nakon 7 godina ponovno surađivati s meksičkom Televisom. Njegov posljednji projekt s Televisom bila je telenovela ´´Heridas de Amor´´(´´Slomljeno srce´´) koja je nedavno završila na Domi TV.  Pri dolasku u Meksiko, budući protagonist je izjavio da će uskoro nekoliko dana provesti s ljudima koji rade na projektu ´´Mi segunda madre´´. Još je izjavio: 
Ja sam presretan i prezadovoljan i s mnogo želje i volje. Projekt ´´Mi segunda madre´´ započinje krajem srpnja ili početkom kolovoza. Došao sam upoznati produkciju, glumce, pročitati libreto i naravno, upoznati Nachu Sada.
Guy se pojavio u društvu svoje supruge Estele, za koju je rekao da mu je velika podrška, te da joj ne smetaju romantične i ljubavne scene te da mu, naprotiv zaželi sreću.

ŠTO KAŽE BUDUĆI SVEKAR BARBARE MORI?
Mogući budući svekar Barbare Mori doputovao je iz Miamia na jedno kraće vrijeme, ali uskoro će otići natrag do Floride, a njegova djeca su presretna zbog mogućnosti da žive u Meksiku, barem na jedno određeno vrijeme. 
Što se tiče njegova mišljenja o vezi njegova sin Jona s Barbarom Mori, Guy je izjavio da je Jon već odrastao čovjek i da je kao takav sposoban sam donositi odluke, ali ovo je iskoristio da doda: Već sam upoznao Barbaru, ona je jedna prezgodna žena, bez sumnje!
Njegov posljednji projekt bila je telenovela ´´Corazon Apasionado´´, suradnja između Venevisiona i Univisiona 2011. godine, a nama je poznat po dosta uloga: iz telenovela ´´La Mentira´´("LAŽ") 1999. godine, ´´Salome´´("SALOME") 2001. godine, ´´Heridas de Amor´´("SLOMLJENO SRCE") 2006. godine te iz telenovele ´´Eva Luna´´("EVA LUNA") 2010. godine.

Nema komentara

Pokreće Blogger.