Odlazi Maria Rubio!

Neponovljiva Catalina Creel iz ´´Cuna de lobos´´
S velikom tugom u srcu, vjerni gledatelji telenovela i meksičke kinematografije uopće, primili su vijest da se Maria Rubio nakon 55 godina uspješne karijere potpuno povlači. Posljednju ulogu u svojoj dugoj i gotovo pa nenadmašnoj karijeri, Maria je ostvarila prošle godine u komičnoj telenoveli ´´Una familia con suerte´´, gdje je Panchu(kojeg je interpretirao Arath De La Torre) činila život naprosto nemogućim. Evo što je za meksičke medije izjavila, nažalost dosta bolesna Rubio:
Kako ste? Već dugo vremena ne znamo ništa o vama, gdje se nalazite?
- Bolesna sam... I u svojoj kući.
Od čega bolujete?
- Imam artritis, koji mi ne dopušta hodati, a zaradila sam ga pušeći čitav svoj život, zbog čega sam sada primorana i koristiti spremnik s kisikom...
Imate li izbora, tj. možete li na neki način kontrolirati bolest?
- Uspjevaju mi nekako kontrolirati bolove, ali moram koristiti invalidska kolica. Raditi ne mogu, definitivno, ne više!
Na prekid karijere odlučili ste se samo zbog zdravstvenog ili nekog, emotivnog razloga?
- Ne, isključivo zbog zdravstvenog. 

Maria Rubio(78) ostati će upamćena po mnogim ulogama negativki, ali ona koja se izdvaja od svih jest uloga Cataline Creel za klasik-telenovelu ´´Cuna de lobos´´, a hrvatski gledatelji zadnji su je put vidjeli kao negativku u telenoveli koja se prekinula na sredini emitiranja! Radi se o telenoveli ´´Salomé´´.

Nema komentara

Pokreće Blogger.