Službena tema ´´Libre para amarte´´

Kao i Ximena Navarrete u ´´La Tempestad´´, tako i
Gloria Trevi debitira na malim ekranima
Vrlo smo blizu velike premijere nove telenovele, proizašle iz produkcije Emilia Larrose, telenovele ´´Libre para amarte´´. Kako to već vrlo često zna biti, glavna glumica, ako je uz to i pjevačica, obično zapjeva neku od najvažnijih tema telenovele. Tako ni ´´Libre para amarte´´ neće biti iznimka, glava glumica, tj. protagonistica Gloria Trevi zapjevala je ´´No soy un pajaro´´, temu koja će se koristiti kao glazbena podloga entrade ili će postati ljubavna tema glavnih protagonista.


Do velike premijere na Canal de las estrellas ostalo je tek nešto više od dva tjedna. Točnije, velika premijera ´´Libre para amarte´´ zakazana je za 17. lipnja u 20:30h, a meksičke male ekrane napustiti će uspješnica ´´Porque el amor manda´´(s Fernandom Colungom i Blankom Soto u glavnim ulogama).

4 komentara:

  1. "Pajaro" je neka ptičica? Što bi mogao značiti naslov?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa... :) Pajaro je ptica. I onda bi trebalo biti kao NISAM PTICA. Naslov bi mogao imati veze s nekim "letenjem" jer vidiš, odmah poslije kaže NO SOY UN AVIÓN... Nisam gledala tekst, ali pjesma mi je onako... COOL ;)

      Izbriši
    2. Meni zvuči kao letnja pjesmica, nije mi kao jedna od onih koja ti se uvuče pod kožu pa ih uvijek iznova slušaš, bar meni. Dan danas su mi Que seas feliz, Que nos esta pasando od Manuela C. iz Cuando me enamoro, sve od Jaimeija C iz Tontas no van a cielo, NARAVNO sve od Lucero, Llena de amor. Mogla bi nabrajat do sutra. Televisa to izvrsno radi. Premda je cijeli soundtrack od Pasion de Gavilanes više nego slušljiv.

      Izbriši
    3. Da! Televisa ima vrlo dobre soundtrackove, ali opet i tu ima podjele na bolje i one... MANJE DOBRE! Recimo, meni jako dobre soundtrackove je PRIJE imao Salvador Mejia Alejandre, a danas vrlo kvalitetne soundtrackove imaju Carlos Moreno Laguillo i Nathalie Lartilleux. A ni Rosy Ocampo nije loša, sjeti se "Por Ella Soy Eva", "Tu me cambiaste la vida", "La fuerza del Destino"... :)

      Izbriši

Pokreće Blogger.