11. studenog premijera "Tú, mi riqueza"

Kolumbijski original gdje su protagoniste utjelovili Paola Rey i Juan Pablo Raba
Nova telenovela producentice Rosy Ocampo, obrada kolumbijske telenovele Pobres Ríco, dobila je novi naziv! Nakon Mi riqueza eres tu, pa Mi fortuna eres tu, zasad je dobila naziv Tú, mi riqueza(Ti, moje bogatstvo). Protagonisti ove humoristične priče već su poznati. To su Jaime Camil i Zuria Vega! Ova telenovela će u studenom zamijeniti nevjerojatno nelogičnu, pa i dosadnu, nazovi-humorističnu telenovelu Libre para Amarte, producenta Emilia Larrose. Prema prvim planovima, ova telenovela Rosy Ocampo je trebala doći u siječnju 2014. godine na televisin kanal. Zbog toga što je bila zauzeta s Mentir para Vivir, koja se još uvijek emitira(!) na Canal de las Estrellas, glavni ljudi Televise bili su, jednostavno, prisiljeni produžiti Libre para amarte, no očito je Rosy uvjerena da će sve uspjeti na vrijeme uraditi tako da već početkom studenog krene emitiranje njezine telenovele, iako će Mentir para Vivir tada biti završena tek prije nekih 20-ak dana. Dakle, nakon uspjeha s Por ella soy Eva, producentica Rosy Ocampo vraća se u termin od 20.20 h s telenovelom čiji je trenutni naziv - Tú, mi riqueza! Gran estreno, iliti velika premijera zakazana je za 11. studenog.

Nema komentara

Pokreće Blogger.