3 dana do premijere "Por siempre mi amor"

Dok se polagano(možda i prelagano), ali sigurno ljubavne zgode i nezgode Maricruz i Octavia te ostalih likova televisine super-uspješnice Corazon Indomable privode kraju, avanture nove telenovele Por siempre mi amor tek nam dolaze. Dobili smo i glavnu glazbenu temu telenovele, a tema nosi naziv Para enamorarte de mi u izvedbi Davida Bisbala.

                                   "PARA ENAMORARTE DE MI"

Izašao je i promo poster koji nas je, priznajte, vrlo ugodno iznenadio:

Por siempre mi amor će svoju veliku i dugo očekivanu premijeru imati u ponedjeljak, u 16.15 h kao zamjenica telenoveli Corazon Indomable. Hoće li Por siempre mi amor ponoviti uspjeh telenovele Corazon Indomable, ili barem Un refugio para el amor? Ili, Televisa ostaje na najvećoj gledanosti od otprilike 17% koju ostvaruje telenovela La Tempestad...?

Nema komentara

Pokreće Blogger.