José Ron o prekidu s Ariadne Díaz

Kako stvari stoje, ljubavi protagonista Nasljednice s Vendavala, došao je kraj...
José Ron priznao je da prolazi kroz vrlo teško razdoblje života nakon prekida s Ariadne Díaz, s kojom je više od godinu dana bio u ljubavnoj vezi.
˝Sve ima razlog postojanja, što me dira u srce, i zbog...(šuti i glas mu pomalo drhće)... O, Bože...! ...zbog sveg što predstavlja u mom profesionalnom životu, i zbog onog što prolazim u privatnom životu˝ - izjavio je vidno "izgubljen" na predstavljanju kazališne predstave Godspell.
Glumac će utjeloviti lik Isusa, a osim glumljenja, morat će i pjevati. Radi se o predstavi koja obrađuje duhovne teme, i koja dolazi baš u ovo, za njega, vrlo teško vrijeme.
˝To je dar odozgo! Vjerujem da Bog namješta stvari, spaja odgovarajuće osobe...˝
Tvrdi da će mu ovaj projekt, čija je premijera 7. ožujka u prijestolnici Meksika, pomoći izliječiti rane na srcu. 
˝Vrijeme je sazrijevanja; povratka nečem duhovnom... Zadovoljan sam jer je ovo bolje za oboje, došlo je vrijeme promjene, i valja nastaviti dalje.˝
 Daleko od ikakve ljutnje ili bijesa, Ron želi Díaz sve najbolje:
˝Ja je volim puno, i želim joj najbolje. Nek' ima uspješan život: kako na profesionalnom, tako i na privatnom planu. Ona je osoba koja mi je ostavila mnogo dobrih stvari, i uvijek će mi biti veoma draga˝ - zaključio je.

 Pratite nas na twitteru: @telenoveleHR

Nema komentara

Pokreće Blogger.