Marjorie de Sousa: "Pokušali su me oteti!"

Prekrasna glumica je još jedna od žrtava zločina koji je, hvala Bogu, ostao
samo na pokušaju...
Venezuelanska glumica i model Marjorie de Sousa, na nedavnoj tiskovnoj konferenciji priznala je neke uznemirujuće detalje iz njezina života u Venezueli. Između ostalog, izjavila je da su je pokušali oteti, te da je bila žrtvom iznude. Nasilje koje poprima sve šire i šire razmjere ne stišava se u toj južnoameričkoj državi. Podsjećamo, i prekrasna Monica Spear postala je jednom od žrtava tog nasilja. Zbog toga, prezgodna Marjorie izbjegava odlaske u rodnu državu. 
˝Morala sam napustiti državu jer sam imala posla, pa sam se nakon nekog vremena vratila natrag, zbog snimanja telenovela. Tada su me pokušali oteti. Bila je to ili 2008. ili 2009. godina, kada su me, dok sam se vozila u svom automobilu, dvojica pratila na motociklu te su me pokušali prisiliti da se zaustavim. Ali, uspjela sam im pobjeći. Kako? Neznam... Nedugo nakon toga su mi obitelji slali pisma prijeteći im otmicom. Od tada, živim u strašnom strahu...
Zbog toga, vrlo rijetko idem u Venezuelu. Nije sad da sam toliko razdvojena od obitelji, ali kada ili zbog posla ili zbog obitelji idem tamo, moram se skrivati. U svom sam stanu bojeći se da mi netko ne upadne. Kroz prozor čujem svakakve stvari, zbog čega stalno provjeravam jeli mi netko na vratima.˝
Između ostalog, prekrasna Marjorie je pričala i o mogućem reintegriranju u glumačku postavu predstave Perfume de Gardenia. Njezin eventualni povratak ovisi o rasporedu kojeg će imati narednih mjeseci, jer, podsjećamo, Marjorie je protagonistica nove, nadolazeće telenovele estelar naziva Sangre de Guerras, od producenta Nicandra Diaza Gonzaleza, s kojim je sudjelovala na telenoveli Prave ljubavi, gdje je maestralno odigrala ulogu glavne negativke Kendre Ferreti čime je stekla naklonost i simpatije meksičke, ali i svjetske publike. Dodala je da još uvijek nije potpuno gotov ugovor s Televisom, ali je obećala da će izaći u javnost s detaljima, kada ih bude bilo.

Pratite nas na twitteru: @telenoveleHR

Nema komentara

Pokreće Blogger.