Tko i kakav je Juan Diego Covarrubias?


Doći do protagonističke uloge jedne od telenovela nastalih u televisinoj produkciji, nije mačji kašalj(osim kad se radi o telenoveli koju producira Salvador Mejía Alejandre). Mnogo je sjajnih glumaca, koji, usprkos talentu, ipak stalno zapadaju u neke sporedne uloge. No, to nije bio slučaj s Juan Diegom Covarrubiasom, protagonistom tek započete Znaj da te volim na Prvom programu Hrvatske radio-televizije. Nakon što se pristojno iskazao u telenovelama Una familia con suerte i Amor Bravío, došao je do glavne uloge vrlo dobre De que te quiero, te quiero, gdje osim glavne, odnosno protagonističke uloge, igra i glavnu antagonističku, što je sjajni pokazatelj njegovih velikih glumačkih potencijala. 
Što te više zabavlja: biti dobrica ili zao?
U stvarnosti, ja sam dobar mali. Znam saslušati, pomažem, dobar sam prijatelj. Mnogo se zabavljam s ovom ulogom zlog 'Rodriga' jer mi je totalno oprečna. Sjajno su me odgojili, naučili da nikad ne osuđujem. S 'Rodrigom' radim ono što kao ja(u stvarnosti) ne bih nikad, stoga mi je sve vrlo zabavno.
Koji ti je najbolji poljubac koji si dobio na malim ekranima?
Oni prvi koje sam dobio, u telenoveli Atreveté a sonar. Sve je to bilo jako novo i drugačije za mene; dotad još nisam bio stekao osjećaj za razlikovati prave od odglumljenih poljubaca. Ljudi misle da je to isto, ali vjerujte mi, nije.
Od svih likova koje si glumio, s kojim se najviše poistovjećuješ?
Definitivno s 'Diegom', jer mi je on najviše nalik: nježan, zaljubljiv, ljubazan i veliki prijatelj, iako nekad, u nekim okolnostima, volio bih da imam nešto i od 'Rodriga'.
Tvoja idealna žena?
Možda će zvučati banalno, ali fizička ljepota nije mi važna. Samo trebam osobu da bude zabavna kao i ja, da provodimo vrijeme zajedno tražeći svakojake načine za zabavu.
Tvoj omiljeni film, telenovela i knjiga?
Film: Limitless
Telenovela: Cuna de lobos
Knjiga: El poder de la mente























Pratite nas na twitteru: @telenoveleHR

Nema komentara

Pokreće Blogger.