Razišli se Gaby Espino i Jencarlos Canela



Jedan od najljepših i, barem dosad, najsložnijih parova iz svijeta telenovela, Gaby Espino i Jencarlos Canela, danas su odlučili stati na kraj šuškanjima te potvrditi da su se razišli. 

Evo priopćenja za javnost koje je Gaby objavila putem svog službenog profila na Twitteru:

Medijskoj javnosti i općenito publici: Zbog neprikoslovene ljubavi koju gajimo prema našima fanovima diljem svijeta, želimo vas obavijestiti da smo, na obostranu želju, odlučili privesti kraju našu ljubavnu vezu, u dubokom poštenju koje zaslužuje naša obitelj. Upravo zbog njega, kao i zbog ljubavi koju si uzajamno gajimo, molimo sve medije i naše fanove za totalnu podršku i razumijevanje da bi se ova informacija koristila u prave svrhe, kad se već ovo poglavlje života završava bez treće osobe uvučene u sve ovo, te kako bismo slijedili još ujedinjeniji za dobrobit naših. Ne razdvajamo se, jer dok ima obitelji, ta riječ ne postoji. Jednostavno, odlučujemo biti najboljim prijateljima jedno drugome i nastaviti dalje. Također se koristimo ovom prilikom da kažemo da je ovo prvi i jedini put kada ćemo pričati o ovoj temi. Kao i uvijek, s ljubavlju Gaby Espino i Jencarlos Canela.

Nedugo zatim, Gaby se opet oglasila:

Samo želim nadodati, da je Jen, uz našeg sina, najvažnija osoba u mom životu. Najbolji drug, najbolji otac i moj najbolji prijatelj. Ujedinjeniji i jači smo nego ikad... I ono najvažnije, dobro smo. Imat ćemo jedno drugo zauvijek.

Evo što je sam Jencarlos napisao na Twitteru:

Jedna od najboljih odluka mog života zove se Gaby Espino i to se nije promijenilo. Nitko i ništa nije iznad ljubavi i prijateljstva koje je između nas. Nisam mogao poželjeti bolju majku, prijateljicu i ženu s kojom bih želio obitelj, što me danas ispunja i daje mi snage. Hvala za sve, volim te

Velike zahvale Gaby Espino Club Croacia!

Broj komentara: 5:

  1. Baš šteta. ...nadam se da će riješiti probleme i opet biti sretni zajedno ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

      Izbriši
  2. Cijeli moj život nikad nisam vidio ništa što tako brzo radi poput čarolije Dr. Abazara. Nakon kontaktiranja Dr.Agbazara, počela sam vjerovati u izjavu da svaki novac ima dvije strane. Kad me ljubavnik ostavio, zakleo mi se da se više nikad neće vratiti k meni, ali hvala Bogu što sam kroz pomoć dr. Agabazu imala svog ljubavnika natrag u mene u roku od 48 sati, a ja ću također željeti da se drugi ljudi razbije srca da bi se obratili dr. Agbazara kroz ove detalje ispod koje su putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili preko Whatsappa na +2348104102662 onda možete vidjeti čuda Dr.Agbazara

    OdgovoriIzbriši
  3. Za cijeli svoj život ja nikada nisam vidio ništa što je radio bilo tako brzo, kao da je čarolija dr. Агбазары. Nakon kontakta s dr. Агбазарой sam počeo vjerovati u prièe da svaki novčić ima dvije strane. Kad je moj ljubavnik me napustio, ona se zakleo da nikada se ne vrate ko mi opet, ali, hvala Bogu, da uz pomoć Dr. Agbazara od mene moj ljubavnik natrag k meni u roku od 48 sati, i želim da i drugi ljudi, koji su slomljena srca, da se povežu s dr. Agbazara kroz te detalje ispod putem e-maila: ( agbazara@gmail.com ) ili preko WhatsApp na +2348104102662, onda možete vidjeti čudesa dr. Agbazara

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdrav svima, ja sam Maria Arapović. Dugo je vrijeme moj muž živio u drugom stanu zbog pritiska na poslu i bili smo jako sretni zajedno iako je nekoliko mjeseci bio odvojen od nas. Nisam znala da je kolegica s posla već bila u vezi s njim, što je natjeralo mog muža da podnese razvod od mene niotkuda. Znala sam da nešto nije u redu jer se nikada nismo morali toliko svađati ili svađati da ga natjeramo da ode. Bio sam istraumatiziran i tražim pomoć da se uhvatim u koštac sa situacijom koja me dovela do DR ISIKOLA zbog pohvala kojima su ga ljudi obasipali na internetu. Dugo smo razgovarali i rekao mi je sve što sam trebao znati o tome što se dogodilo i zakonskom postupku za rješavanje problema. Ispunio je svoja obećanja i vratio mi muža, a brakorazvodni proces je poništen. Sada nam se muž vratio kući i sretni smo zajedno. Doista je nevjerojatno kako ljudi mogu istinski pomoći drugim ljudima kada su u potrebi. On vam također može pomoći. Samo mu pošaljite poruku putem WhatsApp +2348133261196 ili mu pošaljite e-poruku putem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.