"Prave ljubavi" velika pobjednica dodjele TVyNovelas 2014!

Erika, Juan Diego i Nicandro - veliki slavljenici prošle noći
Telenovela Amores Verdaderos, koju na Doma tv pratimo pod nazivom Prave ljubavi, apsolutna je pobjednica večeri 32. dodjele nagrada koju, u suradnji s Televisom, dodjeljuje časopis TV y Novelas


Ona je, od 20 kategorija(uračunamo li zajedno favorite publike i najbolje prema izboru stručnog ocjenjivačkog suda), odnijela čak 13 nagrada. Koliko je nadmoćna bila, najbolje pokazuje činjenica da se na drugom mjestu, po broju osvojenih nagrada, nalazi telenovela Mentir para Vivir koja je osvojila "tek" 3 nagrade, i to sve tri zahvaljujući žiriju. Na trećem mjestu smjestila se telenovela De Que Te Quiero, Te Quiero, koju pratimo na HRT1 pod nazivom Znaj da te volim; ona je skupila također 3 nagrade, s tim da su dvije od žirija te jedna od publike. Na četvrtom mjestu, po broju osvojenih nagrada, pozicionirala se La Mujer del Vendaval, koju smo još početkom ove godine mogli pratiti na HRT1 pod nazivom Nasljednica s Vendavala. Ona je prikupila ukupno 2 nagrade(jednu od žirija te jednu od publike). Propale Libre para Amarte i La Tempestad osvojile su po jednu nagradu, koju im je objema dodijelio žiri. Ponajveća uspješnica prošle godine, Corazon Indomable osvojila je jednu nagradu koju joj je dodijelila publika. Veliki krah na dodjelama tako su doživjele Porque el amor manda, koja je svojedobno bila i najgledanija televisina telenovela; ali nije osvojila niti jednu jedinu nagradu. Njoj se pridružila i Que Bonito Amor, koja nije bila odveć veliki uspjeh, ali je bila solidna u svom terminu emitiranja.

NAJBOLJA TELENOVELA
Amores Verdaderos
Mentir Para Vivir
Corazón Indomable
Porque El Amor Manda
De Que Te Quiero, Te Quiero

NAJBOLJA GLAVNA GLUMICA
Ana Brenda Contreras (Corazón Indomable)
Mayrín Villanueva (Mentir Para Vivir)
Erika Buenfil (Amores Verdaderos)
Blanca Soto (Porque El Amor Manda)


NAJBOLJI GLAVNI GLUMAC
Sebastián Rulli (Amores Verdaderos)
Juan Diego Covarrubias (De Que Te Quiero, Te Quiero)
David Zepeda (Mentir Para Vivir)
Daniel Arenas (Corazón Indomable)


NAJBOLJA NEGATIVKA
Marjorie De Sousa (Amores Verdaderos)
Altair Jarabo (Mentir Para Vivir)
Claudia Alvarez (Porque El Amor Manda)
Esmeralda Pimentel (De Que Te Quiero, Te Quiero)


NAJBOLJI NEGATIVAC
Erick Elias (Porque El Amor Manda)
Diego Olivera (Mentir Para Vivir)
Manuel Ojeda (La Tempestad)
Iván Sánchez (La Tempestad)


NAJBOLJA TELENOVELA NA WEB-u
Amores Verdaderos
Mentir Para Vivir
Corazón Indomable
Porque El Amor Manda
De Que Te Quiero, Te Quiero


NAJBOLJA STARIJA GLUMICA
Cynthia Klitbo (De Que Te Quiero, Te Quiero)
Ana Martin (Amores Verdaderos)
Daniela Romo (La Tempestad)


NAJBOLJI STARIJI GLUMAC
Ignacio López Tarso (Corazón Indomable)
Patricio Castillo (Mentir Para Vivir)
Jesús Ochoa (Libre Para Amarte)


NAJBOLJA MLADA GLUMICA
Sherlyn (Amores Verdaderos)
Thelma Madrigal (La Mujer Del Vendaval)
Michelle Renaud (La Mujer Del Vendaval)


NAJBOLJI MLADI GLUMAC
Alejandro Speitzer (Mentir Para Vivir)
Eleazar Gómez (Amores Verdaderos)
Ricardo Franco (Corazón Indomable)


NAJBOLJA GLUMICA CO-ESTELAR
Cynthia Klitbo (De Que Te Quiero, Te Quiero)
Natalia Esperón (Amores Verdaderos)
Cecilia Gabriela (Mentir Para Vivir)


NAJBOLJI GLUMAC CO-ESTELAR
Alejandro Avila (Porque El Amor Manda)
Aarón Hernán (De Que Te Quiero, Te Quiero)
Felipe Najera (Mentir Para Vivir)


NAJBOLJA SPOREDNA GLUMICA
Susana Gonzalez (Amores Verdaderos)
Leticia Perdigón (Mentir Para Vivir)
Marisol Del Olmo (De Te Que Quiero, Te Quiero)


NAJBOLJI SPOREDNI GLUMAC
Juan Carlos Barreto (Mentir Para Vivir)
Manuel ‘El Flaco’ Ibañez (La Mujer Del Vendaval)
José Carlos Ruiz (Corazón Indomable)


NAJBOLJA GLAVNA GLAZBENA TEMA 
“No Me Compares,” Alejandro Sanz (Amores Verdaderos)
“Hoy Tengo Ganas De Ti,” Alejandro Fernandez y Christina Aguilera (La Tempestad)
“El Amor Manda,” 3BallMTY (Porque El Amor Manda)


NAJBOLJI DIREKTOR SCENE/REŽIJA
Benjamín Cann y Rodrigo Zaunbos (Mentir Para Vivir)
Salvador Garcini y Alejandro De La parra (Amores Verdaderos)
Jorge Fons (Porque El Amor Manda)


NAJBOLJI LIBRETO ILI ADAPTACIJA
Amores Verdaderos
Historia Original: Enrique Estevanez y Marcela Citterio
Versión y Libreto: Kary Fajer
Adaptación: Ximena Suarez
Co-Adaptación: Gerardo Luna y Julián Aguilar
____________________________
Mentir Para Vivir
Historia Original: Maria Zarattini
Libreto: Maria Zarattini y Claudia Velasco
____________________________
Corazón Indomable
Historia Original: Inés Rodena
Versión y Libreto: Carlos Romero
Co-Adaptación: Teresa Medina

Poredak po broju osvojenih nagrada:
1. Amores Verdaderos - 13 nagrada (9 nagrada žirija, 4 nagrade publike)
2. Mentir Para Vivir - 3 nagrade (3 nagrade žirija)
3. De Que te Quiero, te Quiero - 3 nagrade (2 nagrade žirija, 1 nagrada publike)
4. La Mujer del Vendaval - 2 nagrade (1 nagrada žirija, 1 nagrada publike)
5. Libre Para Amarte - 1 (1 nagrada žirija)
6. La Tempestad - 1 (1 nagrada žirija)
7. Corazón Indomable - 1 (1 nagrada publike)
8. Porque el Amór Manda - 0
9. Que Bonito Amór - 0



Pratite nas na twitteru: @telenoveleHR

Nema komentara

Pokreće Blogger.