Objavljene nominacije za ovogodišnje "TV y Novelas"


Izašle su kategorije i nominacije za dodjelu ovogodišnjih nagrada časopisa "TV y Novelas". Kako smo već pisali, ove godine u konkurenciji se nalazi devet telenovela, a ovo su nominacije:

Najbolja telenovela
Lo que la vida me robó*
El color de la pasión**
Yo no creo en los hombres
Que pobres tan ricos
Mi corazón es tuyo

Najbolja ženska glavna uloga
Maite Perroni(La Gata)
Adriana Louvier(Yo no creo en los hombres)
Angelique Boyer(Lo que la vida me robó)
Zuria Vega(Que pobres tan ricos)
Esmeralda Pimentel(El color de la pasión)
Ariadne Díaz(La Malquerida)

Najbolja muška glavna uloga
Daniel Arenas(La Gata)
Jorge Salinas(Mi corazón es tuyo)
Gabriel Soto(Yo no creo en los hombres)
Erick Elias(El color de la pasión)
Sebastian Rulli(Lo que la vida me robó)

Najbolja negativka
Azela Robinson(Yo no creo en los hombres)
Claudia Ramírez(El color de la pasión)
Daniela Castro(Lo que la vida me robó)
Mayrin Villanueva(Mi corazón es tuyo)

Najbolji negativac
Alberto Estrella(La Malquerida)
Alexis Ayala(Lo que la vida me robó)
Flavio Medina(Yo no creo en los hombres)
Sergio Sendel(Lo que la vida me robó)

Najbolja mlada glumica
Estefanía Villareál(Yo no creo en los hombres)
Michelle Renaud(El color de la pasión)
Natasha Duyperón(Que pobres tan ricos)
Paulina Goto(Mi corazón es tuyo)

Najbolji mladi glumac
Brandon Peniche(La Malquerida)
José Eduardo Derbez(Que pobres tan ricos)
Juan Pablo Gil(Mi corazón es tuyo)
Pablo Lyle(Por siempre mi amór)

Najbolja co-estelar glumica
Africa Zavala(La Malquerida)
Eugenia Cauduro(El color de la pasión)
Fabiola Guajardo(Yo no creo en los hombres)
Silvia Pasquel(Que pobres tan ricos)

Najbolji co-estelar glumac
Arturo Peniche(Que pobres tan ricos)
Luis Roberto Guzmán(Lo que la vida me robó)
Pablo Valentín(El color de la pasión)
Patricio Castillo(La Gata)

Najbolja starija glumica
Ana Bertha Espín(Lo que la vida me robó)
Helena Rojo(El color de la pasión)
Patricia Reyes Spíndola(El color de la pasión)
Rosa María Bianchi(Yo no creo en los hombres)

Najbolji stariji glumac
José Elías Moreno(Quiero amarte)
Manuel 'El Flaco' Ibañez(Que pobres tan ricos)
Manuel Ojeda(La Gata)
René Casados(Mi corazón es tuyo)

Najbolja sporedna glumica
Cecilia Toussaint(Yo no creo en los hombres)
Macaria(Yo no creo en los hombres)
Margarita Magaña(Lo que la vida me robó)
Tiare Scanda(Que pobres tan ricos)

Najbolji sporedni glumac
Fabián Robles(La Malquerida)
Juan Carlos Colombo(Yo no creo en los hombres)
Osvaldo Benavides(Lo que la vida me robó)
Salvador Sanchez(Quiero amarte)

Najbolja glazbena tema
Enrique Iglesias feat. Marco Antonio Solís - El Perdedor(Lo que la vida me robó)
Kaay feat. Axel - Mi corazón es tuyo(Mi corazón es tuyo)
Río Roma - Hoy es un buén día(El color de la pasión)
Varios intérpretadores - Quiero amarte(Quiero amarte)



Prema broju osvojenih nominacija, poredak je sljedeći:
1. Lo que la vida me robó - 11
  . Yo no creo en los hombres - 11
3. El color de la pasión - 10
4. Que pobres tan ricos - 8
5. Mi corazón es tuyo - 7 
6. La Gata - 4
  . La Malquerida - 4
8. Quiero amarte - 3
9. Por siempre mi amór - 1

Kako ste, vjerujemo, primjetili, za najbolju žensku glavnu ulogu nije nominirana Silvia Navarro za telenovelu "Mi corazón es tuyo", što je opće i neugodno iznenađenje brojnim fanovima telenovela, prema čijem mišljenju, Silvia više no itko drugi zaslužuje biti tamo, s čime ćemo se i mi složiti. Hoće li fanovi i pritisak javnosti uspjeti "ugurati" Navarro u konkurenciju za najbolju žensku glavnu ulogu, što je svojedobno pošlo za rukom fanovima Lucero i Jaime Camilea prije dvije godine(za telenovelu "Por ella soy Eva"), ostaje za vidjeti.

Dodjela Oscara u žanru telenovela, zakazana je za 8. ožujak, u Acapulcu.
______________________
* Vrtlog života
** Boja strasti

23 komentara:

  1. Meni je baš žao zbog Quiero amarte, odlična telenovela, zaslužila je više nominacija...

    OdgovoriIzbriši
  2. a stvarno nisu fer prema Silvač. i koji kuki među najboljim glumcima rade Maite i Arenas?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maite donekle i da, ali meni je bizarnije vidjeti Arenasa u kategoriji najboljeg glumca nego izostavljanje Silvije u ženskoj kategoriji hahaha!

      Izbriši
  3. Baš to Arenas je očito pretplačen za nominaciju jako ga vole unatoč nekvalitetu a Silvač koja je kraljica njega ne grrrrrr.... Kad su oni ikad gledali na tim dodjelama kvalitetu nikad samo svoje ukuse :brukica:

    OdgovoriIzbriši
  4. Arenas u nominaciji za najbiljeg glumca, strasno.... jedno pitanje sto znaci co-estelar?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Co-estelar" bi bilo nešto kao ko-protagonist, jer ako pogledaš nominirane u tim kategorijama, njihove priče su više-manje bile po važnosti odmah nakon ovih glavnih(protagonističkih priča). Samo ne znam kako se izraziti za taj pojam na hrvatskom, pa sam ostavila "co-estelar". :)

      Izbriši
  5. Vrtlog 11 nominacija i to ovima s dome ništa ne znači :(

    OdgovoriIzbriši
  6. shvacam, i mislio sam da je tako nesto.... Hvala.... ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Anonimno,zašto #Quiero amarte zaslužuje više nominacija?

    OdgovoriIzbriši
  8. #Anonimo,to što si rekla za Silviu Navarro je istina.Ali,po meni,u kategoriji za najbolje glavne glumce svakako zaslužuju među prvima biti #Maite_Perroni i #Daniel_Arenas!

    OdgovoriIzbriši
  9. Fan,Maite Perroni mora svakako biti u toj kategoriji,a nije bizarniji slučaj vidjeti Daniela Arenasa u toj kategoriji nego ne vidjeti Silviu Navarro u istoj.Slažem se svakako da je i ona trebala biti nominirana,a isto tako je u toj kategoriji trebala biti nominirana i #Victoria_Ruffo!

    OdgovoriIzbriši
  10. A u toj kategoriji je trebao biti nominiran i #Christian_Meier!

    OdgovoriIzbriši
  11. #Anonimno,ne slažem se za Daniela Arenasa a slažem se za Silviu Navarro.Ali,ne slažem se i da djelatnici od nagrada #Premios_Tv_y_novelas nemaju ukusa!

    OdgovoriIzbriši
  12. Anonimni,zašto bi to bilo strašno?Kako to da nisi znao što je to co-estelar?

    OdgovoriIzbriši
  13. A logično da to znači,Fan!Nego,Fan,zar ti vodiš ovaj portal?

    OdgovoriIzbriši
  14. A logično da to znači,Fan!Nego,reci,Fan,jeli ti vodiš ovaj portal?

    OdgovoriIzbriši
  15. E da,onda co-estelar nije kao ko-protagonist nego je ko-protagonist!

    OdgovoriIzbriši
  16. Upravo tako,#Anonimno,upravo tako!Čak 11 nominacija i ama baš ništa to ne znači,oni svejedno ostaju hladnokrvni,ma ne, ledenokrvni na to!Kad je 1998. godine bila dodjela Filmske akademije Oscar,onda je film Titanic imao oko 11 nominacija i dobio nagradu za najbolji film i najboolju izvornu pjesmu,a ipak je bio dok se prikazivao na televiziji u dosta pristojnijem terminu!

    OdgovoriIzbriši
  17. Onda su fulali kod Maria ECDLP trebali su nominirati Alonsa ipak je on bio lik oko kojeg se vrtila radnja više nego kod Maria

    OdgovoriIzbriši
  18. Jeli #Pablo_Valentin glumi Maria?

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.