Dodjeljene "TV y Novelas" 2015. godine!


U prilično "siromašnom" ambijentu i atmosferi, i na jednom od televisinih setova, a ne u Acapulcu, kako je bilo većinu proteklih godina, dodjeljene su, 33. po redu, nagrade "TV y Novelas", kojima istoimeni časopis nagrađuje najbolja ostvarenja meksičke Televise u protekloj godini. Tako je glavnu nagradu večeri, "Najbolja telenovela", na sveopće iznenađenje, osvojila "Mi corazón es tuyo", a ne "Yo no creo en los hombres", ili "El color de la pasión", kako su doslovce svi prognozirali. Pobjeda ove komične telenovele svakako ne ide nimalo na ruku ionako jako narušenom kredibilitetu ovih nagrada. Prošle dvije komedije producenta Osoria prolazile su vrlo mizerno na ovim nagradama, a bilo je i mnogo glasina da je Osorio prijetio odlaskom s Televise ne osvoji li konačno glavnu nagradu. Ako još pritom dodamo da velika većina sudaca, koji su odabirali pobjednike večeri, su bili mahom obožavatelji "Yo no creo en los hombres" i "El color de la pasion", ne možemo a da ne posumnjamo u vjerodostojnost nagrada. No, što je, tu je.

Titulom najbolje protagonistice okitila se Adriana Louvier("Yo no creo en los hombres"), dok je najboljim protagonistom, nakon toliko i toliko nominacija, konačno proglašen Sebastian Rulli("Lo que la vida me robó"). Najboljim negativcima proglašeni su Daniela Castro za "Lo que la vida me robó", i Flavio Medina za "Yo no creo en los hombres". Najbolji mladi glumci ovogodišnje dodjele postali su Paulina Goto i njezina 'Fanny' iz "Mi corazón es tuyo", dok je Jose Eduardo Derbez, inače sin Victorije Ruffo, osvojio nagradu za svoje sudjelovanje u Ocampinoj "Que pobres tan ricos". Najboljim co-estelar glumcima proglašeni su Fabiola Guajardo("Yo no creo en los hombres") i, sasvim očekivano, Luis Roberto Guzmán i njegov 'José Luis' iz "Lo que la vida me robó". Za najbolje starije glumce, odabrani su Manuel Flaco Ibañez("Que pobres tan ricos") i Rosa María Bianchi("Yo no creo en los hombres"). Najboljom sporednom glumicom proglašena je sjajna Cecilia Toussaint, koja se, nakon 15 godina, vratila na male tv-ekrane s njezinom 'Honoriom' u telenoveli "Yo no creo en los hombres". U govoru zahvale izjavila je da je njezina nagrada posvećena svim majkama koje su izgubile djecu. Najboljim sporednim glumcem proglašen je Osvaldo Benavides, koji je u "Lo que la vida me robó" igrao brata Angelique Boyer. Nagrada za ukupno najbolje sporedne glumce pripala je "Yo no creo en los hombres", a najbolja glazbena tema postala je pjesma "Mi corazón es tuyo", naslovna skladba istoimene telenovele, koju izvodi ženski pop-trio Kaay i argentinski pjevač Axel. Nagradu su preuzeli Maurcio Lopéz Arriaga i Jorge Eduardo Murguía, dvojac koji je autor velike većine glazbenih tema, koje se protežu kroz televisine telenovele. "Mi corazón es tuyo" također je nagrađena kao telenovela s najboljom platformom i podrškom na internetu. Nagrada za životno djelo posthumno je dodjeljena Chespiritu, a nagradu je preuzeo njegov sin Roberto Gómez Fernández(inače, producent "El color de la pasion") i unuci. Nagradu za životno djelo također su primili José Carlos Ruíz i Lúz María Aguilar.














Zvuči nevjerojatno, ali "El color de la pasión", iako veliki favorit i osim toga, telenovela koja je imala i najviše nominacija, nije osvojila niti jednu jedinu nagradu. Svečanu dodjelu vodili su Galilea Montijo, Andrea Legarreta, Alan Tacher i Adrián Uribe.

Broj komentara: 9:

  1. Muljaža kao i svake godine ništa čudno za Premios TVyNovelas.Jedino mi je drago za Rullia i za Medinu ostalo razocaranje naročito za ECDLP velika nepravda a zaslužili su nagradu za negativku,pjesmu i co-protagonisticu ali ništa od nagrada od toliko nominacija :facepalm: :facepalm: :facepalm:

    OdgovoriIzbriši
  2. Gledala...jako nezanimljivo,siromasno...a najzalosnije sve nekako namjesteno...nepravda velika za ECDLP,claudia,pjesma i serija au trebali dobiti nagrade....������

    OdgovoriIzbriši
  3. Po meni,većina nagrada zaslužena!Nije javna tajna da je #Mi_corazon_es_tuyo mjesecima bila dosta velik favorit,barem po postocima gledanosti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nije uopće muljaža!Po meni nije #Flavio_Medina trebao dobiti nagradu za najboljeg negativca nego je trebao #Sergio_Sendel.Sve ostalo je manje više kako treba!

    OdgovoriIzbriši
  5. Iako nisam gledala tu manifestaciju,ne bih se s tobom složila da je najžalosnije sve i nekako namješteno!Ja se slažem da je #Claudia_Ramirez trebala dobiti nagradu za najbolju negativku ali ne slažem se da je trebala dobiti nagradu i sama serija za najbolju telenovelu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Gledala sam noćas dodjelu i baš sam razočarana! Nije mi jasno kako je ECDLP mogla proći bez ijedne nagrade, pogotovo ako se uzme u obzir da je imala nominacija poput prve dvije najnagrađenije?! Apsolutna nepravda!

    OdgovoriIzbriši
  7. Potpuno se slažem i meni je nevjerojatno da ECDLP nije osvojila nijednu nagradu bez obzira na jaku konkurenciju.Ok ne mogu osvojiti sve nagrade ali 4 ako ne i više zaslužuju sramota na stotu grrrr....

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja nisam gledala,ali se slažem da je nepravda da ta serija nije nijednu nagradu osvojila!

    OdgovoriIzbriši
  9. Upravo to!Trebala je osvojiti pokoju nagradu!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.