Novi skandal na "TVyNovelas 2015": Rulliju poklonjena nagrada?!


Jednako kao i ostale, tako ni ova godina nije iznimka u slučaju skandala u vezi s dodjelom nagrada "TVyNovelas". Naime, Lupita Martinez, Claudia de Icaza i Aurora Valle, članice stručnog žirija, tvrde da su jednak broj glasova dobili Sebastián Rulli("Lo que la vida me robó") i Jorge Salinas("Mi corazón es tuyo")! Prema pravilima, morao bi se odmah održati drugi krug u koji bi ušla njih dvojica. Da je došlo do toga, Lupita Martinez, koja je glasovala za Ericka Elíasa("El color de la pasion") i Claudia de Icaza, koja je glasovala za Gabriela Sotoa("Yo no creo en los hombres"), izjavile su da bi glasovale za Jorgea Salinasa i stvari bi otišle u sasvim drugačijem smjeru. No, organizatori nisu dopustili da se obavi drugi krug, glas predsjednika računali su kao dva, te je Rulli "pobijedio". Primimo li se malo matematike, u slučaju da je došlo do drugog kruga, situacija bi bila sljedeća: s već 5 osvojenih glasova + 2 koja bi Salinasu dale Martinez i Icaza, Salinas bi imao ukupno 7 glasova, a u stručnom žiriju nalazilo se 13 osoba. Dakle, 7 Salinas vs. Rulli 6(ako pretpostavimo da bi, uz već osvojena 4 glasa, dobio i preostala 2, što je opet samo jedna od mogućnosti).


Koliko je god Rulli zaslužio nagradu(ili mu je konačno učinjena pravda zbog njegovog 'Artura' iz "Terese"), njegova pobjeda nije regularna - poručuju s negodovanjem Martinez, Icaza i Valle.

Broj komentara: 5:

  1. Te žene uopće nemaju nikakvo pravo! #Sebastian_Rulli je najviše od svih kandidiranih glavnih muških uloga zaslužio tu nagradu!A to što ama baš nikako ne podnose njegovu ulogu,ulogu Alejandra Almontea u seriji #Lo_que_la_vida_me_robo, neka objesu mačku o rep!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprostite, ali koliko netko zaslužuje nagradu stvar je subjektivnog razmišljanja(kako mene, tako njega, nje, njih, Vas...), a tamo se radi ipak o demokratskom glasovanju i većini potrebnoj za pobjedu, a nju na svojoj strani nije imao Rulli.

      Izbriši
  2. Nije to subjektivno mišljenje nego takozvano poluprofesionalno sa amaterske strane.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je iskreno Alejandro Almonte (Sebastian Rulli) najgori glavni muški lik kojeg sam vidjela u telenovelama,previše je posesivan,ljubomoran i nesiguran u sebe.U svim telenovelama koje sam dosad gledala (a bilo ih je dosta) niti jedan glavni muški lik nije bio toliko sebičan i ljubomoran kao Alejandro u Vrtlogu života.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja se slažem da upravo bude sve više ovakvih likova jer je upravo Alejandrov lik jedan od najboljih iz svih svjetskih telenovela!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.