Preminula Magda Guzmán

'Rufi' iz "U ime ljubavi"...
U svojoj 83. godini, zbog srčanog udara, danas nas je zauvijek napustila meksička glumačka veteranka i uvijek rado viđeno simpatično lice iz telenovela, Magda Guzmán. Vijest je na društvenim mrežama potvrdila njezina unuka, Magda Karina.



Tijekom svoje duge i zavidne karijere, pokojna Magda glumila je u više od čak 50 telenovela. Uloga po koje ćemo je se možda i najviše sjećati jest uloga 'Fideline' iz "Otimačice". Osim te, hrvatska publika imala je čast vidjeti ju i u "U ime ljubavi", "Zora", "Divlja ruža"(...) i u "Prkosnoj ljubavi", telenoveli u kojoj je ostvarila svoju posljednju ulogu u karijeri. Počivala u miru Božjem!

Broj komentara: 9:

  1. Počivala u miru.Gledala sam ju u gore skoro svim spomenutim telenovelama (osim Divlje ruže koju nisam gledala i ne gledam iako se trenutno prikazuje na televiziji) kao i u telenoveli Ljubav bez grijeha iz 2001. gdje je glumila Evu,vjernu sluškinju obitelji Martorel i dadilju glavnih junaka Mariane i Adriana

    OdgovoriIzbriši
  2. Bila je jedna od najboljih glumaca starije generacije,jako mi se sviđala njezina gluma

    OdgovoriIzbriši
  3. A glumila je i u telenoveli Oluja u raju iz 2007.godine

    OdgovoriIzbriši
  4. :-(+*Prevelika šteta!Prejadna žena i prejadna njena obitelj!Bila je zaista velika glumica!
    Pokoj vječni daruj joj Gospodine.
    I svjetlost vječna svjetlila joj.
    Počivala u miru,
    amen.
    Neki dio ovog normalnog naroda je tjelesno izgubio ovu najbolju ženu,ali je zato dobio svog anđela čuvara i zvijezdu Danicu padalicu!*+:-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se,u ovih samo nekoliko telenovela u kojima sam ju gledala,u svima je bila super,u svima mi se jako svidjela njezina glumila i niti jedan njezin lik u tim telenovelama koje sam gledala nije mi uopće išao na živce,svi su zaista bili super,ali mi je ipak nekako najdraža bila kao Eva u Ljubav bez grijeha (Sin pecado concebido,2001),Magda Guzman je zaista bila fenomenalna i jako talentirana glumica,meni definitivno jedna od najdražih i najomiljenijih glumica starije generacije i dobro su napisali u članku,bila je jako simpatična i rado viđena glumica.R.I.P Magda Guzman

      Izbriši
  5. Rip Magda Guzman. :'(

    OdgovoriIzbriši
  6. Upravo tako,#Nika!Ali ja je ipak najviše pamtim po ulozi u seriji #Otimačica!

    OdgovoriIzbriši
  7. E,da je živa,Magda Guzman bi danas proslavila 84.rođendan.R.I.P Magda Guzman

    OdgovoriIzbriši
  8. :-)*+A joj!Tada smo slavili njen život!Naš presladak,presimpatičan anđeo!Upravo tako, upravo tako!Počivala u miru!A na njen rođendan ja sam imala prvu Svetu pričest.+ *:-)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.