Katastrofalan premijerni tjedan "Lo Imperdonable"


Prema svemu sudeći, novoj televisinoj glavnoj telenoveli, "Lo Imperdonable", ne piše se nimalo dobro! Naime, otkako je u ponedjeljak imala premijeru na matičnom Canal de las Estrellas, telenovela svakim danom tone sve dublje i dublje po gledanosti, zbog čega se već osjeća nervoza, kako u Televisi, tako i na setovima. Neki portali prenose vijest da je protagonistica Ana Brenda Contreras iznimno ljuta na producenta i da traži ubrzavanje radnje, odnosno, izbacivanje mnogih, prema njoj nepotrebnih scena. Otkako je u ponedjeljak, u svojoj premijeri zabilježila tek 21.4% gledanosti, u utorak je spala na 18%. Dan poslije, telenovela bilježi neznatan uspon, od tek 0.2%, dok je četvrtak donio novu, najnižu gledanost "Lo Imperdonable", kada je telenovela imala tek 17.6% gledanosti! Prema istom izvoru, Ana smatra da je problem upravo u njezinom partneru, Španjolcu Ivánu Sánchezu, te žali što na njegovo mjesto nije bio odabran Jencarlos Canela.


Broj komentara: 19:

  1. Ana Brenda Contreras i Ivan Sanchez su odličan par,imaju super kemiju,meni se sviđaju

    OdgovoriIzbriši
  2. 1 tjedan otkad je započela s emitiranjem i slabijom gledanošću a vi već smatrate:Piši kući,propalo!Trebali biste dati priliku ovoj seriji bez obzira na sve.Vi vjerujete pošto poto tim portalima?Ti postoci i to u samom prvom tjednu serije nisu uopće neki pokazatelji propasti serije!Vi i u te druge izjave od tih istih portala vjerujete?Onda stvarno nemate svoj život!

    OdgovoriIzbriši
  3. Salvador Mejia stvarno zna spojiti gglumce koji imaju odličnu kemiju (Ximena Navarrete i William Levy u La tempestad te Ana Brenda Contreras i Ivan Sanchez u Lo imperdonable) i moram reći da mi se Ivan Sanchez puno više sviđa,puno zgodniji je sa ovom kraćom i ravnom kosom,nego sa onom kovrčavom i dužom kakvu je imao kao negativac u La tempestad,ova frizura koju ima u Lo imperdonable mu puno bolje i ljepše stoji nego ona kakvu je imao u La tempestad,tamo mi je bio ružan sa kovrčavom kosom,ali ovdje mi je jako zgodan sa ravnom kosom.A što se ove loše početne gledanosti tiće,tko zna,možda se sa vremenom popravi,ipak je serija tek na početku.Kakvu gledanost oni očekuju,koliko,100 %mora biti gledanost da bi oni bili zadovoljni?

    OdgovoriIzbriši
  4. Nika, brijem da gledanost mora biti iznad 25% za taj termin da bi se smatrala uspješnom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledanost u tom terminu mora biti 27-28 posto a lo imperdonable ima 10 posto manje Hasta el fin del mundo također nije imala zadovoljavajuću gledanost za taj termin a imala je veću gledanost nego sada lo imperdonable

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo o tome i pričam, napokon netko razuman! A dotične osobe i drvljem i kamenjem na mene što kažem da telenovela nije uspješna, kada ima gotovo 10% manju gledanost od potrebne(očekivane) u tom terminu.

      Izbriši
  6. pa gdje vi gledate tu seriju?

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se,Nika.#Ivan_Sanchez nekako sada bolje izgleda.A za ovakvu vrstu gledanosti,u smislu da je ona cijela propalitet samo zato jer odmah nema zadovoljavajuću gledanost, pišu samo djelatnici portala koji žele visoku do previsoku gledanost.Nisu takvi djelatnici s Televise,u to sam beskrajno sigurna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Anonimno,zašto bi gledanost odmah na početku trebala biti iznad 25 % da bi serija cijela bila uspješna?

    OdgovoriIzbriši
  9. Antoneta,moraš shvatiti da je ovo tek početak serije a ne sredina ili kraj da bi imala takvu gledanost i da bi bila uspješna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gospođo Diana, ovdje ne čaramo niti baramo niti predviđamo budućnost. Pričamo samo o trenutnoj i realnoj situaciji, a realnost je takva da je "Lo Imperdonable" imala najgori start u povijesti televisinih telenovela iz glavnog termina. Nije isključeno da gledanost može narasti(vidjeli smo to x puta), ali ono što je sada, to je - promašaj! I točka.

      Izbriši
    2. slažem s vam govorimo trenutnoj situaciji da je serija krenula jako loše

      Izbriši
  10. Meni nije jasno zašto Ana Brenda nije zadovoljna sa izborom Ivana Sancheza za svog partnera,pogledala sam neke epizode i njih dvoje su prekrasan par,imaju kemiju,meni jedan od omiljenih parova koje sam vidjela u telenovelama.

    OdgovoriIzbriši
  11. A niti u drugom tjednu,telenoveli Lo imperdonable ne ide dobro,nisu ni ostale epizode bile baš sjajne po gledanosti,10.epizoda je imala gledanost od samo 15.6 %.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super mi je bilo pojavljivanje Claudije Ramirez (Magdalene) u 4.epizodi,ona šetnja po ulici i ono prisjećanje na svoju izgubljenu kćer kada je prošla pokraj dvije djevojčice koje su se igrale,samo mi je bila nekako malo čudno odjevena,izgledala mi je kao neki prosjak u onoj majici i suknji ili što je već ono bilo i još sa onim tužnim pogledom,stvarno je odlična u ovoj pozitivnoj ulozi,mene je oduševila,jako,puno više mi se sviđa nego kao negativka

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.