Srbija: Stiže "Pepeljuga"!


Jedna od najaktualnijih televisinih telenovela, popodnevna "Muchacha Italiana viene a casarse", stiže u Srbiju. Na Pinku starta već ovaj petak, dakle, 24. travnja u terminu od 15:00 h. Kao što vidite iz naslova, telenovela je prevedena pod nazivom "Pepeljuga", što uvelike odgovara samom sadržaju i srži radnje, koja prati djevojku koja se, u potrazi za boljim životom, nakon očeve smrti, sa mlađom sestrom pod rukom, otisne preko "bare", iz rodne Italije u Meksiko, gdje je čeka zaručnik, za kojeg će se udati, ali kojeg nikada nije vidjela. No, tada na scenu nastupa - sudbina, koja za našu Pepeljugu, Fiorellu, ima neke druge planove...


Telenovelu protagoniziraju Livia Brito i José Ron. Redatelj i producent je Pedro Dámian, kako smo više puta istakli, tvorac teen hita "Rebelde".


PROMO

32 komentara:

  1. blago njima a mi u hrvatskoj nemamo ništa gledati ovo me posječa na jesen 2013 kad smo mi imali pet.do šest novih sapunica 1 prave ljubavi oluja u srcu nasljednica s vendavala i zabranjena žena i kod zna kada će se latino serije vratiti u popodveni termin od muke sam počela pratiti turske serije nadam se da američke serije neće puno zadržati na doma tv

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne sviđa mi se prijevod,ali da,blago njima,oni stalno otkupljuju nove telenovele

    OdgovoriIzbriši
  3. vidim da prčkanje Doma tv po svom tv program ih je već opekla reprize američkih serija popodnevnom tv programu jedno riječju jako loša npr 24 od idućeg tjedna ide 13 : 40 Glades ide u 15 . 40 Navy CIS ide u 16 ; 30 kod znam možda za koji tjedan vrate vrlog života i kada srce kaže da možda i oni na kraju stave la gatu i Muchacha Italiana viene a casarse možda ima nade za latimo serije u Hrvatskoj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oni nemaju pojma što bi sa sobom, pa se igraju s tim programom. Oni očekuju da kud oni hopom, publika će skokom. Nema što, vidjet ćemo uskoro, obit će se njima to o glavu, ako već nije.

      Izbriši
    2. slažem se a već mi se odbili u glavu mislim kad su napravili promjenu ali vidi će se na gledanosti za ovi mjesec

      Izbriši
  4. #Anonimno,slažem se donekle s tvojim komentarom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tako nekako,#Anonimno,u vezi tvog drugog komentara.Usput,na španjolskoj wikipediji sam pročitala da je televizija #Htv otkupila ovu seriju za kanal #hrt_1.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bolje su ove američke serije, nego ove gluposti Muchacha Italiana i La gata. Sve su Televisine serije loše, ali ove su dno dna, gluposti na kvadrat. I da, Srbi stalno otkupljuju nove latino serije, ali im poslije 10 epki završe u 2, 3 ujutro ili ih skroz ukinu zbog preloše gledanosti. Narod se zasitio ovih glupih Televisinih serija. Ako već hoće latino serije nek otkupe Telemundove narko serije i kolumbijske serije. Ja bih vrlo rado gledala Demente criminal od Venevisiona i kolumbijsku La esquina del diablo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. la gata je već odavno okupljena za hrvatsku a nova serija od livia brito po nekim irfomacijama da ide nakon rame u rame ne znam što imaš protiv televisinih sapunica ima li smo gledati znaj da te volim divlja u srcu prave ljubavi prkosnu ljubav i boje strasti koje su bile jako dore a još bih voljela gledati la sombra de pasado yo no creo los homres

      Izbriši
    2. Da,to za La gatu sam pročitala da je otkupljena i da piše 2015.godine da bi trebala biti prikazana,a kada točno će se početi prikazivati na Domi TV,tko zna.

      Izbriši
    3. Ja sm gledala Yo no creo en los hombres i sviđa mi se telenovela,Adriana Louvier i Gabriel Soto su prekrasan par,jedan od najboljih parova koji sam vidjela u meksičkim telenovelama,imaju kemiju.

      Izbriši
  7. Fan telenovela apsolutno se slazem s tobom Doma tv pojma nema sta bi sa sobom.. Ovo prikazivanje meksickih serija ujutro strasno... ;(

    OdgovoriIzbriši
  8. Slažem se,#Anonimno,za promjenu i gledanost.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa znam,#Anonimno!Ali odakle ti da ja ne volim Televisine telenovele!Uostalom,ti si sama rekla da ih ne voliš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja to nisam napisala neko je drugi napisao za narko sapunice ja nema ništa proti takovih sapunica a one su za večernji termine nisu za popodnevne termine tipa Señora Acero , El Señor de los Cielos , a obožavam Telemundo i Televisa. TV Azteca Venevision International ako je sapunica zanimljiva i dobra gledam ako izgleda ne izgleda zanimljiva odmah nakon par epizoda pristanem gledati

      Izbriši
  10. Ja se samo nadam da će Doma TV nakon Vrtloga života i Kad srce kaže da pustiti u program dvije nove telenovele,a ne opet neku reprizu stare telenovele i da će ih vratiti u popodnevni termin jer ovaj jutarnji termin je očajan,meni se prvoj ne da ustajati samo zbog gledanja serija.

    OdgovoriIzbriši
  11. i ja se nadam jer ovo loše gledam samo 1 sapunicu i to 12 ; 30 ali me jako razočarala nadam se da če barem Rtl kad završi s emitiranjem 3 2 1 kuhaju i vatre ivanjske staviti TV Azteca u termine 14 ; 20 i 15 : 20 i nam se da će biti ove sapunice La otra cara del alma i Las Bravo a poslala sam novoj tv za sapunice u popodnevnom terminu oni stave i odgovori su hvala na prijedlog vaš prijedlog smo programskom odjelu , a što se tiče Doma tv nadam se da će jako skoro vratiti sapunice u svoj prijašnji termine

    OdgovoriIzbriši
  12. A tako dakle,#Anonimno?A tko se onda potpisuje baš kao i ti?Slažem sems tobom.

    OdgovoriIzbriši
  13. Da,slažem se s tobom.Ali za kanal domu tv e- mail šalji na e-mail od televizije Nove tv.

    OdgovoriIzbriši
  14. A tako dakle,#Anonimno?A tko se onda potpisuje baš kao i ti?Slažem sems tobom.

    OdgovoriIzbriši
  15. ne znam bitno da je dobra sapunica i radnja imam pitanje što bih ti iz 2014 voljela gledati na tv mislim koju bih sapunicu iz 2014 voljela vidjeti kod nas a koju ne iz 2014

    OdgovoriIzbriši
  16. Dobro.Pa tako je!Razmisliti ću pa ću ti reći. Jeli to pitanje vrijedi za sve moguće zemlje i sve moguće produkcijske kuće?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. samo za latino američke produkcijske kuće

      Izbriši
  17. Aha,dakle,Meksiko,Kolumbija,Argentina,SAD, Venecuela,Brazil?

    OdgovoriIzbriši
  18. da tako je latino serije

    OdgovoriIzbriši
  19. Dobro.Čim ih budem pregledala,budem ti javila.

    OdgovoriIzbriši
  20. Evo me.Pregledala sam ih i odlučila.Voljela bih gledati od Televisinih:La gata,La malquerida,Mi corazon es tuyo,Hasta el fin del mundo,Yo no creo en los hombres, Muchacha italiana viene a casarse i La sombra del pasadp,od Telemundovih: Camelia la Texana,El Senor de los Cielos, Reina de corazones,Senora Acero,Los miserables i Tierra de reyes,od Televenovih: Nora,od Rede Globovih:Geracao Brasil a od Univisionovih:La viuda negra.

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.